K
kripa
Vanmiddag telefoontje gekregen van UPC.
Zij hadden mailtje ontvangen van www.coax.nl en vroegen of alles correct afgehandeld was.
Ik had coax.nl benaderd vanwege de belachelijke handelswijze van UPC inzake het oplossen van een storing in Rotterdam (geen ip-adres toegewezen krijgen). Twee weken zonder aansluiting gezeten!.
Paar dagen later ontving ik mailtje van coax.nl dat ze mijn mail hadden ontvangen en dat ze er werk van gingen maken. Ze zouden contact opnemen met UPC om opheldering te vragen. En blijkbaar heeft coax.nl de juiste ingangen.
Petje af...
Dus.....
Als je echt een langdurig problleem hebt met UPC, geeft je klacht door aan coax.nl zij handelen het keurig af.
Zij hadden mailtje ontvangen van www.coax.nl en vroegen of alles correct afgehandeld was.
Ik had coax.nl benaderd vanwege de belachelijke handelswijze van UPC inzake het oplossen van een storing in Rotterdam (geen ip-adres toegewezen krijgen). Twee weken zonder aansluiting gezeten!.
Paar dagen later ontving ik mailtje van coax.nl dat ze mijn mail hadden ontvangen en dat ze er werk van gingen maken. Ze zouden contact opnemen met UPC om opheldering te vragen. En blijkbaar heeft coax.nl de juiste ingangen.
Petje af...
Dus.....
Als je echt een langdurig problleem hebt met UPC, geeft je klacht door aan coax.nl zij handelen het keurig af.