• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terugblik UPC 2006

René

Moderator
Berichten
10.055
Internet
  1. Plinq
2007 komt er alweer aan. Zoals gebruikelijk een mooi moment om eens te kijken wat er afgelopen jaar allemaal is gebeurd. Dat is heel veel, daarom richten wij ons natuurlijk weer alleen op chello en UPC.
Alhoewel deze site oorspronkelijk is begonnen als chello hulp site vind je hier ook steeds meer informatie over alle UPC diensten. Afgelopen jaar was dan ook wel het jaar van UPC Digital TV. Er zijn heel veel vragen geweest over digitale televisie, maar ook over telefonie en natuurlijk chello internet.

De higlights:

UPC 2006 Highlights
januariVerlaging van het abonnementsgeld van chello extreme van € 79,95 naar € 59,95
maartAfschaffing datalimiet voor alle producten (nu ook voor starter en easy).
AprilEerste inschrijving voor HDTV mogelijk.
AprilChello extreme wordt tijdelijk op 24 Mbit/s gezet (inplaats van 20 Mbit/s).
MeiUPC toch nog niet HDTV Ready
juliEr wordt besloten vanuit UPC om officiële medewerkers op diverse forums te laten helpen. Chello underground was er daar één van. We waren eerst wat terughoudend. Hoe onafhankelijk zijn we dan nog? Zijn we nog wel underground? Maar dat blijkt allemaal enorm mee te vallen. De gebruikers blijken de medewerkers zeer te waarderen op dit forum. Problemen worden vaak snel en correct opgelost.
juliUPC digital wordt grootst uitgerold, steeds meer gebruikers, veel klachten, dus we starten een poll. UPC pakt de pijnpunten op mede dankzij deze poll en jullie input! Er komt spoedig een update die de meeste problemen zal verhelpen.
septemberEr wordt een grote firmware update uitgerold naar alle Mediaboxen van het merk thomson. De Mediabox van Pace volgt later.
septemberIets wat niet echt veel aandacht heeft gehad, maar er wordt gratis internet aangeboden bij een abonnement op digitale telefonie. Het is niet snel 80kbs/80kbs, maar wel gratis!
oktoberDe prijzen van de nieuwe Mediabox met DVR worden bekend gemaakt. We starten gelijk een poll waaruit blijkt dat meer dan 90% van de ondervraagden geen interesse heeft in deze DVR uitvoering vanwege de hoge prijs. Later blijkt dat UPC de uiteindelijke prijs heeft verlaagt mede dankzij deze poll.
novemberChello classic vervalt, chello power komt ervoor in de plaats
decemberUPC neemt een nieuwe router op in het assortiment.

Ik wil graag hierbij de nieuwe UPC medewerkers op dit forum bedanken voor hun positieve bijdrage. Er zijn heel veel gebruikers die middels dit forum en persoonlijke berichten aan de medewerkers een goede oplossing hebben gevonden voor hun problemen met UPC. Daar is iedereen natuurlijk blij mee.

Verder zijn er zoveel mensen die hier bijna onmisbaar zijn geworden dat ik niet weet waar ik moet beginnen met bedanken, en er vast een heleboel vergeet. Maar bijvoorbeeld den Tsaar, Lytse Pier, Royalty, Excalibur, vfrdude, LawOfTheStraw, internetxs, D4rth & xahmol. Dit zijn slechts enkele vouwers van het folding@home team die regelmatig een mooi verhaaltje plaatsen over team scores.
Of mensen zoals plankie die spontaan allemaal handige handleidingen schrijft over digitale telefonie. En Mr. 97k5ixS744 die naast zijn helpdesk functie bij UPC ook regelmatig mens hielp (hielp ja, nadat er wat gebruikers vervelend deden).
En uiteraard de moderators Johnny54 en server. Ook dit jaar hebben ze het forum weer geweldig onderhouden en aangevuld met informatie. Zonder hen zou het hier echt een puinhoop zijn.

Iedereen die heeft mee geholpen aan deze site, ontzettend bedankt voor je inzet!

Een voorspoedig 2007 gewenst, namens het chello underground team!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mensen van het Chelloo.nl forum gelukkig en gezond 2007. :P denk om de vingers :6 chello beterschap laat net zoals vorig jaar abonnemnt in januari omlaag speed newsserver weer vrij :knuppel2: :veryangry: daar drink ik op!!!
 
Ik wil hierbij ook alle mensen van dit Forum een heel goed 2007 toewensen.

PS1 Ik was één van die mensen die heel goed geholpen is door een UPC medewerker op dit forum. Nog bedankt daarvoor.
PS2 Ga volgende maand wel weg bij Chello omdat ze op mijn opstcode niets anders dan Chello Light kunnen aanbieden en dat is me niet snel genoeg. (zit vanaf 1999 al bij chello) Mag ik nu toch nog op dit forum komen? ;D ;D )
 
René [Mr.Jinx], Johnny54, server én Admin, heel erg bedankt voor weer een jaar goed werk, modereren en adviseren en een heel goed 2007 gewenst.  :6

@Feertje22, waag het niet om hier niet meer te komen  :wink2: :grin2:
 
Ik zou René en alle forummedewerkers hartelijk willen bedanken voor hun inzet in 2006. Jullie hebben ervoor gezorgd dat Chelloo.nl inmiddels is uitgegroeid tot "the place to be" voor heel veel gebruikers van UPC producten. Dit forum voorziet heel duidelijk in een behoefte, dat moge duidelijk zijn. Chapeau en keep up the good work!!

Ook een woord van dank aan de UPC medewerkers hier op het forum. Jullie aanwezigheid hier op het forum is met recht een aanwinst te noemen, al valt er op sommige punten natuurlijk nog wel wat te verbeteren ;) ;)

Last but not least: alle medeforumleden bedankt voor de prettige samenwerking in 2006!

Tot slot wens ik iedereen een voorspoedig en bovenal gezond 2007 toe!
 
Alle forummedewerkers, bedankt voor jullie inzet het afgelopen jaar! Ga zo door in het nieuwe jaar zou ik zeggen. Ook de UPC medewerkers hier, bedankt voor jullie bijdragen en nuttige adviezen. En natuurlijk verder alle scribenten op dit forum: een vindingrijk 2007 gewenst. :6
 
Ook ik (jaja) wens iedereen(en alle folders) een heel gelukkig 2007 toe,

en ik mag ook zeggen, ik was redelijk verbaasd toen ik mijn naam zag in het nieuws ;D

verder heb ik weinig verhelderende dingen te zeggen zo vroeg op de ochtend, dus ik zal maar weer verder gaan met werk haha.
 
Het forum heeft meestal een goede signaalfunktie naar UPC toe...zie de toetreding van enkele UPC-medewerkers hier. Een aantal problemen zijn hierdoor toch sneller opgelost als dat je het moet doen via de "normale" kanalen.

Ik wens alle beheerders en forumbezoekers alle goeds voor 2007!!.
 
Terug
Bovenaan