W
wvdleek
Even een vraagje.
In juli ben ik ingegaan op het aanbod van Multikabel om over te stappen naar de Powerbundel (internet, radio/TV, telefonie). Ik heb daarbij die Panasonic telefoonset gekregen (waarde € 74,95) en heb zelf alles geïnstalleerd.
In maart 1999 heb ik NLG 350,-- aan Multikabel betaald, zijnde NLG 250,-- borg voor het modem en NLG 100,-- installatiekosten.
Ik weet dat er hevige discussies zijn geweest over terugbetaling van deze borgsom en dat Multikabel dat pas ging doen ofwel bij beëindiging van het abonnement ofwel bij het overstappen naar de Powerbundel.
Zijn ze bij Multikabel zo snugger genoeg geweest om die borgbetaling in je clientdossier te vermelden en uit zichzelf terugbetalen of moet je ze hiervoor achter de broek aan zitten ? ?
Vriendelijke groeten,
Willem van der Leek
In juli ben ik ingegaan op het aanbod van Multikabel om over te stappen naar de Powerbundel (internet, radio/TV, telefonie). Ik heb daarbij die Panasonic telefoonset gekregen (waarde € 74,95) en heb zelf alles geïnstalleerd.
In maart 1999 heb ik NLG 350,-- aan Multikabel betaald, zijnde NLG 250,-- borg voor het modem en NLG 100,-- installatiekosten.
Ik weet dat er hevige discussies zijn geweest over terugbetaling van deze borgsom en dat Multikabel dat pas ging doen ofwel bij beëindiging van het abonnement ofwel bij het overstappen naar de Powerbundel.
Zijn ze bij Multikabel zo snugger genoeg geweest om die borgbetaling in je clientdossier te vermelden en uit zichzelf terugbetalen of moet je ze hiervoor achter de broek aan zitten ? ?
Vriendelijke groeten,
Willem van der Leek
