• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terug van vakantie, geen digitale TV meer.

Berichten
509
Kom ik vandaag terug van vakantie, blijkt dat mijn digitale TV niet meer werkt.
Ik krijg nu het scherm dat ik geen toegang heb tot de de kanalen en dat ik ze kan bestellen via de groene knop.

Het is toch niet zo dat na 4 weken van inactiviteit van de mediabox je automatisch afgesloten wordt of zo? Hij is immers 4 weken van de stroom afgeweest.

Ik heb hem al gereset en terug naar febrieksinstellingn geprobeerd maar zonder succes.
 
Probeer eens een firmware update te forceren door de stekker eruit te trekken vervolgens pijltje naar links ingedrukt te houden, stekker er weer in. Pijltje links ingedrukt houden tot het oranje lampje gaat knipperen.
 
Thnx, maar helaas levert dat ook niet het gewenste resultaat....
 
Wonder boven wonder doet hij het nu weer............misschien moest hij even wakker worden nar 4 weken zomerslaap..... ;D
 
Het kan wel degelijk gebeuren dat je na een aantal weken geen gebruik (of decoder uitgetzet) het niet meer werkt. Dat is ook zo bij satelliet-ontvangst. Elke maand wordt daar je kaart voorzien van een nieuwe geldigheidsperiode. Als je die verversing net mist moet je wachten op de volgende ronde, die meestal elke week plaatsvindt. Daarom hebben mensen met een ontvanger in hun 2e huisje in het begin even geen ontvangst nadat ze de decoder aanzetten.
 
hoi
omdat ik op vakantie ging heb ik alle stekkers uit getrokken
en toen ik terug kwam alles weer ingestoken .
alles deed het behalve de digitale tv krijg alleen zwart beeld maar wel met de balkjes als je zapt

hoe kan dat ? en is het optelossen ?
 
Ik ga binnenkort op vakantie en trek ook gewoon de stekker eruit.
Ten eerste is het energieverspilling en ik hou er gewoon niet van.
Stel je voor dat er kortsluiting komt.
 
pollewop zei:
Ik ga binnenkort op vakantie en trek ook gewoon de stekker eruit.
Ten eerste is het energieverspilling en ik hou er gewoon niet van.
Stel je voor dat er kortsluiting komt.

Ik zou je toch aanraden je Arris internet modem en je STC niet uit te zetten. Als je het wel doet zal je merken dat wanneer je thuis komt je geen internet verbinding of DigiTV hebt. Als je Arris modem of digibox [STC] voor langer dan 24uur geen verbinding met de servers van UPC heeft worden ze automatisch geblokeerd. Dat is standaard bij UPC. Om ze weer aan de praat te krijgen moet je contact met de HD opnemen. Na contact met de HD te hebben gehad kan het soms 24uur duren voordat je modem weer in het UPC systeem geregistreerd staat.
 
Terug
Bovenaan