- Berichten
- 509
Kom ik vandaag terug van vakantie, blijkt dat mijn digitale TV niet meer werkt.
Ik krijg nu het scherm dat ik geen toegang heb tot de de kanalen en dat ik ze kan bestellen via de groene knop.
Het is toch niet zo dat na 4 weken van inactiviteit van de mediabox je automatisch afgesloten wordt of zo? Hij is immers 4 weken van de stroom afgeweest.
Ik heb hem al gereset en terug naar febrieksinstellingn geprobeerd maar zonder succes.
Ik krijg nu het scherm dat ik geen toegang heb tot de de kanalen en dat ik ze kan bestellen via de groene knop.
Het is toch niet zo dat na 4 weken van inactiviteit van de mediabox je automatisch afgesloten wordt of zo? Hij is immers 4 weken van de stroom afgeweest.
Ik heb hem al gereset en terug naar febrieksinstellingn geprobeerd maar zonder succes.
