A
aswnl
Twee weken naar het buitenland, en je sluit je apparatuur weer aan.
Vanaf dat moment (vorig weekend dus) niets dan ellende met die toch al beroerde Mediabox.
Dat ding hangt überhaupt altijd al vaak, maar nu kom ik dus ook niet meer in de guide. Dan blijft hij vrolijk een kwartier hangen voordat de guide verschijnt. In dat kwartier kun je dus helemaal niets doen, de Mediabox reageert helemaal niet op enig commando.
Nou, dan ga je zoeken. Je vindt op dit forum info over het hard kunnen resetten van de Mediabox (zilveren Thomson), en gaat met "toets X" in de weer (na een aantal minuten dat knopje ingedrukt houden begint het zeker niet meer fijn aan te voelen aan je vingertoppen), en zet het apparaat uit en aan. Start inderdaad wat vreemd op, maar een scherm dat de software update verschijnt dus niet. Uiteindelijk verschijnt de tijd in het display van het apparaat, en als je het ding aanzet is het nog steeds het oude liedje.
Wat een ***-apparaat is het toch, die Mediabox.
1. Weet iemand een manier om dat ding toch te resetten + software updaten (ja, ik heb de FAQ dus gelezen èn uitgevoerd!)
2. Wanneer gaat UPC het een keer mogelijk maken om direct met een smartcard in een willekeurig apparaat te doen ? Zodat je als klant zèlf kunt bepalen welk toestel je aanschaft, en niet meer gedwongen wordt om de zwaar inferieure troep van Thomson te huren ?? Klantonvriendelijk flutbeleid.
Vanaf dat moment (vorig weekend dus) niets dan ellende met die toch al beroerde Mediabox.
Dat ding hangt überhaupt altijd al vaak, maar nu kom ik dus ook niet meer in de guide. Dan blijft hij vrolijk een kwartier hangen voordat de guide verschijnt. In dat kwartier kun je dus helemaal niets doen, de Mediabox reageert helemaal niet op enig commando.
Nou, dan ga je zoeken. Je vindt op dit forum info over het hard kunnen resetten van de Mediabox (zilveren Thomson), en gaat met "toets X" in de weer (na een aantal minuten dat knopje ingedrukt houden begint het zeker niet meer fijn aan te voelen aan je vingertoppen), en zet het apparaat uit en aan. Start inderdaad wat vreemd op, maar een scherm dat de software update verschijnt dus niet. Uiteindelijk verschijnt de tijd in het display van het apparaat, en als je het ding aanzet is het nog steeds het oude liedje.
Wat een ***-apparaat is het toch, die Mediabox.
1. Weet iemand een manier om dat ding toch te resetten + software updaten (ja, ik heb de FAQ dus gelezen èn uitgevoerd!)
2. Wanneer gaat UPC het een keer mogelijk maken om direct met een smartcard in een willekeurig apparaat te doen ? Zodat je als klant zèlf kunt bepalen welk toestel je aanschaft, en niet meer gedwongen wordt om de zwaar inferieure troep van Thomson te huren ?? Klantonvriendelijk flutbeleid.
