S
silver217
Je kan dat via het TV interface doen bij Opties -> Instellingen, etc...
Of
d.m.v. de aan/uit schakelaar uit, dan aan en snel op het - (min) teken
blijven drukken onder het Samsung Logo links voor op de box.
Wat is het verschil ?
Ik verwacht dat mijn afstandsbediening opnieuw gekoppeld moet worden.
Soms is dat niet nodig, hoe kan dat ? of is het terugzetten dan mislukt.
Zijn alle Horizon boxen hetzelfde na een Factory Reset of heeft UPC iets
met de defaults gedaan ?
Of
d.m.v. de aan/uit schakelaar uit, dan aan en snel op het - (min) teken
blijven drukken onder het Samsung Logo links voor op de box.
Wat is het verschil ?
Ik verwacht dat mijn afstandsbediening opnieuw gekoppeld moet worden.
Soms is dat niet nodig, hoe kan dat ? of is het terugzetten dan mislukt.
Zijn alle Horizon boxen hetzelfde na een Factory Reset of heeft UPC iets
met de defaults gedaan ?