• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terug naar Fabrieksinstellingen ? hoe doe je dat ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter silver217
  • Startdatum Startdatum
S

silver217

Je kan dat via het TV interface doen bij Opties -> Instellingen, etc...

Of

d.m.v. de aan/uit schakelaar uit, dan aan en snel op het - (min) teken
blijven drukken onder het Samsung Logo links voor op de box.

Wat is het verschil ?

Ik verwacht dat mijn afstandsbediening opnieuw gekoppeld moet worden.
Soms is dat niet nodig, hoe kan dat ? of is het terugzetten dan mislukt.

Zijn alle Horizon boxen hetzelfde na een Factory Reset of heeft UPC iets
met de defaults gedaan ?
 
Ik denk dat die fabrieksinstellingen via knop op de box radicaler is en in het menu dus sneller.
 
Terug
Bovenaan