M
mrjasper
Na jaar weggeweest te zijn naar KPN ben ik per vandaag weer klant.
Waarom ? Ziggo staat hier in wijk goed bekend en zonder storingen en de snelheid 200 / 20 ipv 100 / 10 bij KPN.
Heb 2 horizonboxxen en apart modem die morgen binnenkomen ben benieuwd
Waarom ? Ziggo staat hier in wijk goed bekend en zonder storingen en de snelheid 200 / 20 ipv 100 / 10 bij KPN.
Heb 2 horizonboxxen en apart modem die morgen binnenkomen ben benieuwd

