• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Terug bij UPC ziggo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mrjasper
  • Startdatum Startdatum
M

mrjasper

Na jaar weggeweest te zijn naar KPN ben ik per vandaag weer klant.

Waarom ? Ziggo staat hier in wijk goed bekend en zonder storingen en de snelheid 200 / 20 ipv 100 / 10 bij KPN.

Heb 2 horizonboxxen en apart modem die morgen binnenkomen ben benieuwd
 
Terug
Bovenaan