Terayon modem zojuist vervangen met Motorola - Nog geen nieuwe speed

Y

Yos

Ik heb 30 euro gedokt om terug te gaan naar lite (om van m'n modem af te komen, Motorola werkt een stuk soepeler hier in de buurt).

Monteur is vanmorgen geweest, en heeft een Motorola aangesloten (helaas niet allernieuwste geloof ik, is wit model). Ik zit nu nog op Lite nog even.

De snelheden zijn nog niet de nieuwere in ieder geval; zoals eerder gesteld is denk ik ook niet dat nieuwe klanten nu al kunnen gebruikmaken van de nieuwe snelheden (dus NIEMAND doet dat). Op zich is dit dus foutieve voorlichting van UPC - ik denk dat ze bij het uitvaardigen van het persbericht rekening hielden met het feit dat nieuwe klanten pas na 1 of 2 weken aangesloten zouden worden na aanvraag.

Ik heb de aanvraag om terug te gaan naar classic ingediend en ze zeggen dat ik binnen 48 uur op classic zit - maar dan met minder packet loss en een ping van 11.

Geintje heeft me dus 30 euro gekost en een nieuw jaarcontract. Gezien het feit dat ik toch niet naar andere ISPs kan (of persé wil) momenteel is het het wel waard; want ik heb het idee dat ons geliefde bedrijf nog wel even wil doorgaan met Terapro modems. 

Ik denk dat het eurodocsis netwerk zowieso sneller op de nieuwe speeds zal zitten; dit kan voor Terayon nog wel even duren lijkt het.

Ik kan trouwens iedereen aanraden het mailform te gebruiken voor simpele wijzigingstaken e.d.; ze geven binnen 30 minuten antwoord over het algemeen, alleen jammer dat je niet terug kan mailen.. Kost in ieder geval geen knaken....
 
Yos zei:
Ik heb 30 euro gedokt om terug te gaan naar lite (om van m'n modem af te komen, Motorola werkt een stuk soepeler hier in de buurt).

Dat is dom als ik het zo mag zeggen.

Als je een nieuw modem wilt kan dat namelijk gratis!

Je belt gewoon naar de helpdesk dat je modem uitvalt, je zegt gewoon:

Na de x aantal tijd valt mijn verbinding uit en als ik naar modem kijk zijn alle lampjes uit, als ik weer tegen modem aan tik gaan ze weer aan.

Als je dat zegt trek je natuurlijk even de stekker uit het stopcontact en als je zegt dat ie het weer doet weer terug.....
Als chello/upc meet zien ze inderdaad een uitval en kunnen alleen concluderen dat het modem defect is en daarom gratis moet worden omgeruild.

Een mens moet een beetje inventief soms lijkt me......
(UPC naait ons dan naaien wij hun is mijn motto)
 
Ik had dat al geprobeerd, maar toen zagen ze in de logs dat de 'uitval' alleen i het telefoongesprek was (maar meneer, ik zie in de logs toch echt dat u de afgelopen 4 weken non-stop online geweest bent!). En gewoon ronduit vragen om modemwissel deden ze niet aan. Verder zeiden ze dat ik kon dokken voor de monteurskosten indien er geen fout aangetroffen kon worden...

En dan nog niet gesproken over het feit dat ze mn terayon misschien wel voor een andere terayon geruild hadden..

Ik heb echt wel geprobeerd op een andere manier maar ik 'til' de zaak niet zo graag.. Als andere mensen je naaien wil dat nog niet zeggen dat je terug moet naaien. Als alle klanten zich zo zouden gedragen dan zou je in een neerwaartse spiraal terecht komen.
 
Yos zei:
Geintje heeft me dus 30 euro gekost en een nieuw jaarcontract.

Vriend van mij is het wel gelukt. Die is gewoon net zolang de chello.upc.nl pagina doorgelopen totdatie eindelijk op de nieuwe snelheid zat. Dus als je nog een snipperdaggie hebt Yos ;D
 
Terug
Bovenaan