J
jrvd
Een tijdje geleden was er een aanbieding om drie maanden Sport1 te proberen voor 5 EUR per maand.
Ik ben een tennis liefhebber en Sport1 heeft één kanaal speciaal voor tennis dus ik dacht dat het wel interessant zou zijn. Dus maar even proberen voor die 5 EUR per maand. Maar helaas. Soms krijg je wel een actueel toernooi te zien maar verder zijn het herhalingen en oude documentaires.
Momenteel is de US open bezig maar op Sport1 is hier vooralsnog niets op te zien. Wel herhalingen van oude toernooien.
Vervolgens heeft UPC het lef om het tarief voor Sport1 te verhogen omdat ze zelf vinden dat het aanbod wel heel erg verbeterd is. Het tarief gaat van EUR 9,95 naar EUR 12,50!!
Voor EUR12,50 ga ik niet naar de een oude Roland Garros finale kijken of voor de zoveelste keer een oude Wimbledon finale uit 1980; leuk voor een keer maar echt niet dagelijks.
Ik ben een tennis liefhebber en Sport1 heeft één kanaal speciaal voor tennis dus ik dacht dat het wel interessant zou zijn. Dus maar even proberen voor die 5 EUR per maand. Maar helaas. Soms krijg je wel een actueel toernooi te zien maar verder zijn het herhalingen en oude documentaires.
Momenteel is de US open bezig maar op Sport1 is hier vooralsnog niets op te zien. Wel herhalingen van oude toernooien.
Vervolgens heeft UPC het lef om het tarief voor Sport1 te verhogen omdat ze zelf vinden dat het aanbod wel heel erg verbeterd is. Het tarief gaat van EUR 9,95 naar EUR 12,50!!
Voor EUR12,50 ga ik niet naar de een oude Roland Garros finale kijken of voor de zoveelste keer een oude Wimbledon finale uit 1980; leuk voor een keer maar echt niet dagelijks.
