Hallo,
Ik heb al zo lang problemen met onze internet verbinding en al vele zaken geprobeerd, monteurs aan huis gehad etc...
Ben zelf IT-er, alhoewel geen netwerk expert, maar ben zeker geen onervaren eindgebruiker.
Ik heb een Cisco EPC3925 WiFi modem, waarvan Wifi is uitgeschakeld. Ik gebruik voor WiFi nu een Apple Time Capsule (laatste versie) en 2 Apple airport express units om ook op 1e en 2e verdieping nog signaal te hebben.
Het probleem zit hem in het feit dat mijn internet verbinding zelf onstabiel en veel te traag is is. Daarbij stottert ook mijn telefoon zodanig dat er geen gesprek te voeren valt. Mijn snelheid is 22 down/2,1 up (Ik zou 120/10 moeten kunnen halen in theorie, maar zit op 20-25 % wat veel te weinig is en ik ook niet voor betaal).
Met name de T3Timeouts baren mij zorgen, ik heb geen idee wat normaal zou zijn maar 6395 timeouts na 2 dagen lijkt me hoog.
Na een reset van het modem gaat het weer een poosje goed, maar na 1-2 dagen is het niet meer mogelijk om fatsoenlijk te bellen, streaming video te kijken, kan mijn zoon niet meer gamen en loopt de snelheid enorm terug.
Alle hulp is meer dan welkom......
Alvast vriendelijk bedankt,
Rien
Ik heb al zo lang problemen met onze internet verbinding en al vele zaken geprobeerd, monteurs aan huis gehad etc...
Ben zelf IT-er, alhoewel geen netwerk expert, maar ben zeker geen onervaren eindgebruiker.
Ik heb een Cisco EPC3925 WiFi modem, waarvan Wifi is uitgeschakeld. Ik gebruik voor WiFi nu een Apple Time Capsule (laatste versie) en 2 Apple airport express units om ook op 1e en 2e verdieping nog signaal te hebben.
Het probleem zit hem in het feit dat mijn internet verbinding zelf onstabiel en veel te traag is is. Daarbij stottert ook mijn telefoon zodanig dat er geen gesprek te voeren valt. Mijn snelheid is 22 down/2,1 up (Ik zou 120/10 moeten kunnen halen in theorie, maar zit op 20-25 % wat veel te weinig is en ik ook niet voor betaal).
Met name de T3Timeouts baren mij zorgen, ik heb geen idee wat normaal zou zijn maar 6395 timeouts na 2 dagen lijkt me hoog.
Na een reset van het modem gaat het weer een poosje goed, maar na 1-2 dagen is het niet meer mogelijk om fatsoenlijk te bellen, streaming video te kijken, kan mijn zoon niet meer gamen en loopt de snelheid enorm terug.
Alle hulp is meer dan welkom......
Alvast vriendelijk bedankt,
Rien