J
jort38
Deze lente ben ik naar UPC gegaan (kwam van XS4ALL) en heb nog steeds het probleem dat een telnet verbinding naar een andere server na ongeveer 5 minuten idle "bevriest". Dit probleem was er bij XS4ALL nooit.
Hoewel ik er met de HD verschillende malen over heb gecommuniceerd, lijkt het me dat ze niet eens weten wat een telnet verbinding is en ondanks een telefonische cursus heb ik er niet het vertrouwen in gekregen (oorverdovende stilte) dat er in tweede of derde lijn aandacht aan wordt gegeven.
Is er hier iemand die mogelijk weet hoe ik een staande verbinding operationeel kan houden zonder dat ik elke minuut een [ENTER] o.i.d. moet geven?
Hoewel ik er met de HD verschillende malen over heb gecommuniceerd, lijkt het me dat ze niet eens weten wat een telnet verbinding is en ondanks een telefonische cursus heb ik er niet het vertrouwen in gekregen (oorverdovende stilte) dat er in tweede of derde lijn aandacht aan wordt gegeven.
Is er hier iemand die mogelijk weet hoe ik een staande verbinding operationeel kan houden zonder dat ik elke minuut een [ENTER] o.i.d. moet geven?
