V
varel
Sinds vandaag zijn de hot spots hier een feit.
Ik dacht vanmiddag dit even lekker te fixen, helaas is het uit gedraaid op eeb fiasco.
Of doe ik iets verkeerd?
Het gaat over een mobil htc legend.
Na het invoeren van de gebruikers naam en wachtwoord gebeurde het volgende.
Dit uiteraard ingevoerd in Ziggo wifispot.
Hij bleef vragen om een wachtwoord, na even geprobeerd te hebben verbinding te maken.
Ok, even mijn eigenlijke draadloos account proberen.
Helaas pindakaas, deze kwam ook met een wachtwoord waarbij ik dus het betreffende wachtwoord invulde en dacht dit was het.
Nu ga ik een eindje lopen en kom tot de ontdekking dat hij dus wil verbinden met een wifi hotspot, dit lukte niet en er werd om een wachtwoord gevraagd.
Gelukkig had ik deze bij en voerde het nogmaals in waarbij hij weer ging zoeken terwijl ik een stuk verder ben gelopen op zoek naar een hot spot.
Even later vroeg hij weer om het wachtwoord
ops:
Ik gaf het op en ben naar huis gelopen.
Daar aangekomen kon ik ook niet meer op mijn eigen draadloze account inloggen, wederom wordt er om een wachtwoord gevraagt
ops:
Na nog een aantal pogingen bleek ik dus het ww opnieuw te moeten invullen bij het uit bereik zijn van mijn modem voor een hotspot en wederom bij het binnen bereik komen van mijn modem
Ik had het hier dus helemaal mee gehad, ik heb verschillende dingen nog geprobeerd, modem gereset, cache telefoon gewist etc.
Ik heb uit frustratie de hotspot maar uitgeschakeld.
Maar nu komt het, ik moet nu blijvend om de paar minuten mijn ww van mijn eigenlijke account en daarna het ww voor de hotspot blijven invullen daar ik telkens die invoer schermen krijg en verder niets met de telefoon kan doen.
Nu heb ik dus ook maar mijn draadloos op de telefoon uitgeschakeld.
Wat doe ik fout?
Ben er nu wel klaar mee na 6 uur lang geklungeld te hebben.
Ik dacht vanmiddag dit even lekker te fixen, helaas is het uit gedraaid op eeb fiasco.
Of doe ik iets verkeerd?
Het gaat over een mobil htc legend.
Na het invoeren van de gebruikers naam en wachtwoord gebeurde het volgende.
Dit uiteraard ingevoerd in Ziggo wifispot.
Hij bleef vragen om een wachtwoord, na even geprobeerd te hebben verbinding te maken.
Ok, even mijn eigenlijke draadloos account proberen.
Helaas pindakaas, deze kwam ook met een wachtwoord waarbij ik dus het betreffende wachtwoord invulde en dacht dit was het.
Nu ga ik een eindje lopen en kom tot de ontdekking dat hij dus wil verbinden met een wifi hotspot, dit lukte niet en er werd om een wachtwoord gevraagd.
Gelukkig had ik deze bij en voerde het nogmaals in waarbij hij weer ging zoeken terwijl ik een stuk verder ben gelopen op zoek naar een hot spot.
Even later vroeg hij weer om het wachtwoord
ops:Ik gaf het op en ben naar huis gelopen.
Daar aangekomen kon ik ook niet meer op mijn eigen draadloze account inloggen, wederom wordt er om een wachtwoord gevraagt
ops:Na nog een aantal pogingen bleek ik dus het ww opnieuw te moeten invullen bij het uit bereik zijn van mijn modem voor een hotspot en wederom bij het binnen bereik komen van mijn modem
Ik had het hier dus helemaal mee gehad, ik heb verschillende dingen nog geprobeerd, modem gereset, cache telefoon gewist etc.
Ik heb uit frustratie de hotspot maar uitgeschakeld.
Maar nu komt het, ik moet nu blijvend om de paar minuten mijn ww van mijn eigenlijke account en daarna het ww voor de hotspot blijven invullen daar ik telkens die invoer schermen krijg en verder niets met de telefoon kan doen.
Nu heb ik dus ook maar mijn draadloos op de telefoon uitgeschakeld.
Wat doe ik fout?
Ben er nu wel klaar mee na 6 uur lang geklungeld te hebben.

