• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

televisie/video signaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter whpjm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

whpjm

Hallo
ik heb een televisiesignaal van uit de muur aangesloten op de videorecorder en deze door verbonden met kabel naar de televisie
zoals hoort

nu geeft de televisie heel goed beeld
maar de videorecorder niet
waar kan dat aan liggen?
kabel, videorecorder , instelling?

bij voorbaat dank
Wilbert
 
Het kan zijn dat de videorecorder geen aarde maakt, dan krijg je heel raar beeld..

Stomme tips:

Check de aarde, indien geen aarde draai de stekker eens om..
 
whpjm zei:
nu geeft de televisie heel goed beeld
maar de videorecorder niet
waar kan dat aan liggen?
kabel, videorecorder , instelling?

Wat bedoel je met "videorecorder geeft geen goed beeld" ?? Sneeuw, dubbele beelden of iets anders ??
Het kan ook nog zijn dat de weergave van je video op je TV niet goed gaat, doe je dat via SCART kabel of via de antennekabel op een TV kanaal ? Als dat TV kanaal bijvoorbeeld niet 'vrij' is krijg je ook storing, sluit hem eens aan via SCART in dat geval.


Waar kan het aan liggen:

Kabelsignaal : nee, want anders werkte je TV ook niet goed
Coaxkabel tussen Video en TV : nee, want je TV loopt ook via die kabel en anders had die ook slecht beeld.
Instelling: Ja dat zou kunnen, misschien staan de kanalen niet goed ingesteld op je video.

Of je video kan stuk zijn bijvoorbeeld. Maar beschrijf eerst eens wat het probleem is, dan wordt de mogelijke oorzaak wat duidelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan