W
whpjm
Hallo
ik heb een televisiesignaal van uit de muur aangesloten op de videorecorder en deze door verbonden met kabel naar de televisie
zoals hoort
nu geeft de televisie heel goed beeld
maar de videorecorder niet
waar kan dat aan liggen?
kabel, videorecorder , instelling?
bij voorbaat dank
Wilbert
ik heb een televisiesignaal van uit de muur aangesloten op de videorecorder en deze door verbonden met kabel naar de televisie
zoals hoort
nu geeft de televisie heel goed beeld
maar de videorecorder niet
waar kan dat aan liggen?
kabel, videorecorder , instelling?
bij voorbaat dank
Wilbert