• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"Televisie mogelijk op zwart bij kabelbedrijven"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.053
Internet
  1. KPN
  2. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
Bij kabelbedrijven @Home, Casema, Multikabel en QuickNet dreigen acties.

De vier bedrijven willen fuseren tot een nieuw kabelbedrijf onder de naam Newco, maar de werknemers hebben het sociaal plan inmiddels twee keer afgewezen.

De vakbonden zijn er ook vorige week niet in geslaagd betere voorwaarden af te dwingen bij de werkgevers. Vooral over het onderwerp flexwerken zijn de meningen zeer verdeeld.

Zo willen de bonden dat werknemers na de fusie in ieder geval drie dagen kunnen werken in de buurt van de 'oude' standplaats. De kabelbedrijven houden echter vast aan twee dagen en zijn niet te vermurwen.

De bonden zinnen daarom nu op acties, waarbij niet wordt uitgesloten dat de televisie op zwart gaat. Begin september moet er meer duidelijkheid komen.

Bron: TV-Noord (bericht is ook bij enkele andere regionale zenders te lezen).
 
Pffff dat zou lekker zijn, zijn nogal wat huishoudens de dupe dan!! 8O
 
Re: "Televisie mogelijk op zwart bij kabelbedrijven&quo

pboes zei:
Bij kabelbedrijven @Home, Casema, Multikabel en QuickNet dreigen acties.

De vier bedrijven willen fuseren tot een nieuw kabelbedrijf onder de naam Newco, maar de werknemers hebben het sociaal plan inmiddels twee keer afgewezen.

De vakbonden zijn er ook vorige week niet in geslaagd betere voorwaarden af te dwingen bij de werkgevers. Vooral over het onderwerp flexwerken zijn de meningen zeer verdeeld.

Zo willen de bonden dat werknemers na de fusie in ieder geval drie dagen kunnen werken in de buurt van de 'oude' standplaats. De kabelbedrijven houden echter vast aan twee dagen en zijn niet te vermurwen.

De bonden zinnen daarom nu op acties, waarbij niet wordt uitgesloten dat de televisie op zwart gaat. Begin september moet er meer duidelijkheid komen.

Bron: TV-Noord (bericht is ook bij enkele andere regionale zenders te lezen).


Ik neem aan dat de vakbonden mij wel compenseren met een gepaste vergoeding ? Door hun zou ik dus voor iets betalen en niet geleverd krijgen ..
 
Sinds wanneer is quicknet een kabelprovider :?:
En is dat niet al onderdeel van Multikabel?

Ik vind zelf Multikabel overigens een betere naam, maargoed. De naam zegt precies wat het is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan