• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Televisie merk Ok. in combi met CI+ module

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
25
Onlangs was ik op zoek naar een tv voor de logeerkamer. Ik had nog een CI+ adapter met kaart over en de Media Markt had een mooie tv van het merk Ok. in de aanbieding. Schijnt een submerk van Sharp te zijn. Volgens de MM werkt de CI+ module met Ziggo, maar volgens Ziggo niet. Omdat ik ook nog een losse HD ontvanger had heb ik toch de tv meegenomen. Thuis uiteraard de CI+ module geprobeerd. En weet je wat?? No problemo, draaien als een tirelier met de CI+ module.

Ziggo ondersteunt de tv welliswaar niet, maar hij doet het perfect :pompom: :thankyou:
 
Als er bij de specificaties van een tv staat dat CI+ wordt ondersteund mag je er toch vanuit gaan dat dit klopt. CI+ is toch gewoon een protocol, of niet?
 
Nee, niet als het gaat om onze kabelboer. Er zijn standaards maar ziggo vindt dat hun standaard DE standaard is en dit icm castraatsoftware voor de tv.
Dus 'CI+ is gewoon een protocol' geldt voor iedereen behalve voor onze kabelmuts.

Als er bij de specificaties van een tv staat dat CI+ wordt ondersteund mag je er toch vanuit gaan dat dit klopt. CI+ is toch gewoon een protocol, of niet?
 
Maar net een beetje minder dat de kwaliteitseisen van onze kabelmuts (leuke, die kende ik nog niet) werkt dus prima. Dus een tv voor weinig met zo'n CI+ slot!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan