• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Teletekst via TV met Pace 7111 via HDMI onmogelijk?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ?UPC?
  • Startdatum Startdatum
?

?UPC?

Heb ik nu goed begrepen dat Teletekst via HDMI niet meer mogelijk is via TV toestel?
Voor alle duidelijkheid voorheen kon ik teletekst snel zien via TV op mijn afstandsbediening en dan teletekst.
De teletekst via de mediabox is ongelofelijk langzaam of is daar iets aan te doen.
 
Kan wel hoor, en ik ben erover te spreken. |Niet snel ok das wel waar, maar echt snel was ik nooit gewend geweest. Wat goed is, ivm de Thomson grijze box, de Pace weet echt zwart TXT te geven, dat is al erg naar mijn smaak. :) Vroeger met de Thomson, zag je dat het veel slechter was dan de native TV's TXT, en baalde je, dàt is nu weg.
 
Ik vraag me af hoe lang teletekst nog zal bestaan? Zolang het niet teveel kost zal het nog wel blijven. Het wordt voornamelijk nog gebruikt door de Duitsers en de Beneluxlanden. Ik betrap mezelf er ook op dat ik nauwelijks meer naar teletekst grijp. Als ik iets wil weten pak ik mijn mobiel wel.
 
kijk tegenwoordig teletekst op mijn ipad, gratis app, werkt perfect.
 
Sjah zei:
Kan wel hoor, en ik ben erover te spreken. |Niet snel ok das wel waar, maar echt snel was ik nooit gewend geweest. Wat goed is, ivm de Thomson grijze box, de Pace weet echt zwart TXT te geven, dat is al erg naar mijn smaak. :) Vroeger met de Thomson, zag je dat het veel slechter was dan de native TV's TXT, en baalde je, dàt is nu weg.
Hoe dan? Ik wil dus via mijn Tv toestel, dus druk tv op afstandsbediening dan txt ,en gebruiken groot geheugen van TV toestel ,Teletekst is dan lekker snel.
Dus niet via de mediabox.
 
Oww we praten langs elkaar heen denk ik, jij wilt via je mediabox' AB je TV's txt? Dat weet ik niet, ik gebruik die van de mediabox, die "ongelooflijk langzaam" is.
 
Terug
Bovenaan