J
j.heidel
Ben zeer te spreken over de decoder
voldoet aan alle verwachtingen, echter heb alleen problemen met teletekst. Wanneer ik dit inschakel dan rekt het zich helemaal uit en dan zie ik de beginletter en de eindletter niet meer , heb volgens mij alle instellingen al gehad ( ook de wide knop, beeld wordt wel kleiner maar na 10 seconden wordt het beeld weer groter).
Heb een philips tv, pfl37-5303D.
Hoop op een reactie.
Jan
voldoet aan alle verwachtingen, echter heb alleen problemen met teletekst. Wanneer ik dit inschakel dan rekt het zich helemaal uit en dan zie ik de beginletter en de eindletter niet meer , heb volgens mij alle instellingen al gehad ( ook de wide knop, beeld wordt wel kleiner maar na 10 seconden wordt het beeld weer groter).Heb een philips tv, pfl37-5303D.
Hoop op een reactie.
Jan