Ik heb een abonnement op TCM, Hallmark Channel en het MGM movie channel. Alle 3 zenden ze oude films uit keurig met NL ondertiteling via de teletekst optie. Opnemen en afspelen op de Humax gaat prima. Vervolgens FTP ik een film naar de PC maar dan is de ondertiteling plotseling foetsie.
VideoRedo herkent overigens dat er NL subtitles zijn maar beeld ze niet af en ze worden ook niet mee geconverteerd. Kent iemand software die teletekst ondertiteling wel mee converteert?
Overigens: wat een tof apparaat :pompom::pompom:
Ed
VideoRedo herkent overigens dat er NL subtitles zijn maar beeld ze niet af en ze worden ook niet mee geconverteerd. Kent iemand software die teletekst ondertiteling wel mee converteert?
Overigens: wat een tof apparaat :pompom::pompom:
Ed