A
Aer
Beste mede-mensen,
Ik heb nogal een probleempje met mijn HD-recorder, ik kijk samen met mijn moeder vaak naar "goede tijden slechte tijden" en via analoge TV kunnen wij met teletekst de serie volgen met ondertiteling. Tot grote ergernis lukt dit niet met de Cisco recorder die wij hebben gekregen van Ziggo, dit werkt alleen met de groene knop op Nederland 1,2 en 3. Maar Rtl 4, etc. werken niet en via teletekst krijg je alleen zwart beeld met wat tekst.
Ik heb geen flauw idee of dit opgelost kan worden met een update of iets dergelijks, maar als ik kijk in systeem instellingen zie ik wel dat een update beschikbaar is, maar wilt het niet installeren ( hij staat nu op 2.0.1.3).
Ik hoop dat er een oplossing voor dit probleem is.
MVG Bart
Ik heb nogal een probleempje met mijn HD-recorder, ik kijk samen met mijn moeder vaak naar "goede tijden slechte tijden" en via analoge TV kunnen wij met teletekst de serie volgen met ondertiteling. Tot grote ergernis lukt dit niet met de Cisco recorder die wij hebben gekregen van Ziggo, dit werkt alleen met de groene knop op Nederland 1,2 en 3. Maar Rtl 4, etc. werken niet en via teletekst krijg je alleen zwart beeld met wat tekst.
Ik heb geen flauw idee of dit opgelost kan worden met een update of iets dergelijks, maar als ik kijk in systeem instellingen zie ik wel dat een update beschikbaar is, maar wilt het niet installeren ( hij staat nu op 2.0.1.3).
Ik hoop dat er een oplossing voor dit probleem is.
MVG Bart