• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Teletekst/ondertiteling op Rtl 4,5 en 8

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Aer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Aer

Beste mede-mensen,

Ik heb nogal een probleempje met mijn HD-recorder, ik kijk samen met mijn moeder vaak naar "goede tijden slechte tijden" en via analoge TV kunnen wij met teletekst de serie volgen met ondertiteling. Tot grote ergernis lukt dit niet met de Cisco recorder die wij hebben gekregen van Ziggo, dit werkt alleen met de groene knop op Nederland 1,2 en 3. Maar Rtl 4, etc. werken niet en via teletekst krijg je alleen zwart beeld met wat tekst.
Ik heb geen flauw idee of dit opgelost kan worden met een update of iets dergelijks, maar als ik kijk in systeem instellingen zie ik wel dat een update beschikbaar is, maar wilt het niet installeren ( hij staat nu op 2.0.1.3).

Ik hoop dat er een oplossing voor dit probleem is.

MVG Bart
 
Hallo Bart.

Ondertiteling wil helaas niet met de cisco. Heb via de dealer helpdesk begrepen dat er wel aan gewerkt wordt.

Gewoon even afwachten dus.


vr gr Teun.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan