H
hversnel
Beste gebruikers op het forum,
Sinds een week of 2 ook een Humax 5050 in mijn bezit. Een hele mooie machine en lekker makkelijk opnemen van programma's.
Even een punt waar ik niet uit kom en wat ik op het forum ook niet zo snel kon vinden. De teletekst en ondertiteling van opgenomen programma's. Ik kan niet zien dat de ondertiteling is opgenomen. Moet ik dit instellen ergens bij de opname of gaat het allemaal automatisch. Mijn Humax zegt bij dat er geen teletekst signaal is bij de opgenomen programma's.
Iemand een idee? Alvast dank voor jullie hulp.
Sinds een week of 2 ook een Humax 5050 in mijn bezit. Een hele mooie machine en lekker makkelijk opnemen van programma's.
Even een punt waar ik niet uit kom en wat ik op het forum ook niet zo snel kon vinden. De teletekst en ondertiteling van opgenomen programma's. Ik kan niet zien dat de ondertiteling is opgenomen. Moet ik dit instellen ergens bij de opname of gaat het allemaal automatisch. Mijn Humax zegt bij dat er geen teletekst signaal is bij de opgenomen programma's.
Iemand een idee? Alvast dank voor jullie hulp.
moeten vinden.