- Berichten
- 667
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Al enkele dagen heb ik via mijn mediabox DVR geen teletekst op Nederland 3. Hebben anderen dit probleem ook?
Volgens mij is UPC verplicht Ned. 3 inclusief teletekst door te geven. Zou UPC dit a.u.b. willen corrigeren.
Misschien één van de webcare medewerkers?
Volgens mij is UPC verplicht Ned. 3 inclusief teletekst door te geven. Zou UPC dit a.u.b. willen corrigeren.
Misschien één van de webcare medewerkers?

Dat is het voordeel van dit forum.