Dat vind ik een minpunt van de mediabox. Pagina's worden vaak traag geladen. Maar ook het actualiseren gaat traag. Bijvoorbeeld bij voetbal de tussenstanden. Vaak switchen we naar het analoge kanaal om op de hoogte te blijven. Omdat ik de HDMI aansluiting gebruik, moet ik ook weer handmatig teruggaan naar deze ingang t.b.v. mijn mediabox.
Wat vinden jullie van de praktische bruikbaarheid van teletekst via de mediabox?
Naast het zelf mogen bepalen van de zenders op de mediabox, vind ik dat dit item ook wel enige aandacht mag krijgen.
Wat vinden jullie van de praktische bruikbaarheid van teletekst via de mediabox?
Naast het zelf mogen bepalen van de zenders op de mediabox, vind ik dat dit item ook wel enige aandacht mag krijgen.