• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Teletekst Duitse Tv-zenders

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nickel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nickel

Om de zoveel tijd lukt het niet bij alle Duitse TV-zenders (ZDF, ARD, WDR, SWF, NDR en RTL+) teletekst op te roepen. No teletekst verschijnt. Na even de stroom van de Humax te halen en daarna weer aan te zetten is het euvel verholpen. Na een week of 2 keert het probleem terug. Ik denk dat het een bug is.
 
Om de zoveel tijd lukt het niet bij alle Duitse TV-zenders (ZDF, ARD, WDR, SWF, NDR en RTL+) teletekst op te roepen. No teletekst verschijnt. Na even de stroom van de Humax te halen en daarna weer aan te zetten is het euvel verholpen. Na een week of 2 keert het probleem terug. Ik denk dat het een bug is.


Zou heel goed kunnen. Neem eens contact op met humax, kan denk ik geen kwaad. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan