N
nickel
Om de zoveel tijd lukt het niet bij alle Duitse TV-zenders (ZDF, ARD, WDR, SWF, NDR en RTL+) teletekst op te roepen. No teletekst verschijnt. Na even de stroom van de Humax te halen en daarna weer aan te zetten is het euvel verholpen. Na een week of 2 keert het probleem terug. Ik denk dat het een bug is.
