• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Teletekst Belgie

Berichten
9.286
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Kan iemand mij bevestigen, of ontkennen, dat Teletekst van de beide Belgische zenders het niet meer doet...
 
Op Nederland 3 doet teletekst (digital) het bij mij ook al weken niet meer.
 
Ik heb maar even een klachtformulier verzonden hieromtrent...
 
Ik heb voor alle zekerheid net even bij mij gecheckt met de HD PVR en nieuwste software. Bij mij doet de TT op Ned 3 het goed. En inderdaad ook op de 2 Belgen.

Toch typisch.
 
Grappig hoor...gistermiddag een contactformulier verzonden en gisteravond weer teletekst op beide Belgische zenders én NED 3

Het zal wel toeval zijn :cheesy:
 
Klopt, was mij ook opgevallen.
En ja, natuurlijk is dat toeval... ;)
 
Terug
Bovenaan