L
lekkerbek63
hoi heb het hier en daar al meerdere keren gevraagd, maar zelfs Ziggo weet geen antwoord. heb een samsung C7140. sinds vanmorgen na de verandereing bij de kanalen, zie ik op tv west, kanaal 30 en 709 een irri zwarte balk met witte letters erin. over informatie ondertiteling....
in het menu bij beeld de automatische ondertiteling uit gezet, toen was die balk weg. maar op de buitenlandse kanalen net als discovery enz geen ondertiteling meer...dus weer aangezet...ppfff...weet iemand iets erover
thanks alvast....woon in 2583 gebied
in het menu bij beeld de automatische ondertiteling uit gezet, toen was die balk weg. maar op de buitenlandse kanalen net als discovery enz geen ondertiteling meer...dus weer aangezet...ppfff...weet iemand iets erover
thanks alvast....woon in 2583 gebied