• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoontje van chello te veel gedownload

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Maxow
  • Startdatum Startdatum
vampiro zei:
Wel raar alleen want het zijn toch mensen die in een bestand kunnen van Chello, hoe komen ze anders aan de telefoonnummers van de chello abbonees? ook is er op grote schaal gebelt, anders wel HEEL toevallig dat er alleen van de forumleden al 3 of meer gebelt zijn.

Vergezocht, maar ...
... of een site waar mensen een telefoonnr. hebben ingevuld en waar nu hun IP teruggeleid is naar Chello
... Coax datalimiet petitie is 'open'
...

Zieke grappen blijven het wel (is ook nog lang geen 1 april)
 
 

    tja   even terug pakken !!ooit   gehoord van     HOAX   lach me een bult.
 
Had dit ook, dinsdag. Alleen nam mijn broertje op die het mij later vertelde.

Ik lachte me rot! Of UPC/Chello wist zelf niet van de opheffing van de datalimiet Of waar ik meteen aan dacht, Een verkoop truk van een 3de partij

Dus ff gebelt naar upc voor een verklaring, "Helpdesk: wij kunnen niet gebelt hebben omdat er geen datalimiet meer opzit :angel: " en hebben een notitie van gemaakt.


Dit is een soort verkoop truk van een partij die geld maakt als je via hun je abo omhoog krikt(e.g. van light naar classic of classic naar pro)

Maar erg raar dat ze zijden dat zij van UPC waren! (Dat niet illigaal?) :police:


Groetjes,
Gitrah
 
Ik zit nu met classic op 196 Gb en ben niet gebeld dus ergens klopt er iets niet. Ik zou die zogenaamde FUP dan al bijna 5 keer overschreden hebben.

Overigens ik maak me er ook niet meer druk om zit per eind april op ADSL
 
Ik zit nu dik over de 270GB, en heb geen belletje gehad, noch mail, noch post. Dus daar zal het wel niet aan liggen..
 
Ik weet wel wat ik doe als Chello belt....
###W O E H A H A H A A A###
tuut-tuut-tuut-tuut-tuut-tuut....

In publikaties van Chello: "Datalimiet is afgeschaft"
Helpdeskmedewerker (die al-te-overijverig riep dat 400 GB/maand wel wat overdreven werd) werd door Chello PR keihard teruggefloten
Als gevolg daarvan weer een mailtje (van de PR-Monique) aan alle Light-Classic-Plus abbo's dat de datalimiet echt is afgeschaft
In het overleg tussen Coax en Chello: "Datalimiet is een gepasseerd station.."

Of die telefoontjes zijn een hoax of iemand zit een aantal chello-ers te stangen... Whatever... Als ze bellen, kijk of je ze via nummerweergave kunt achterhalen en bel Chello hierover op (zeker als je een nummer hebt van de beller)
 
Ik ben ook gebeld door chello, ik weet alleen niet precies waarom??? m'n vrouw heeft de telefoon opgenomen toen ik niet thuis was.
maareh het kan nooit aan m'n datagebruik liggen, m'n datagebruik.chello.nl staat nog steeds op NUL, m'n DU-meter geeft wel 85 gig aan........
 
Het zou best iemand van UPC kunnen zijn, die een geintje uithaald. Hij checked de bestaande klanten en gaat lekker zitten bellen. Nummerherkenning heeft geen zin, die zal er wel niet zijn zeker als er vanaf UPC gebeld wordt. Wat je wel zou kunnen doen is vragen naar je Klantnummer dit zou UPC altijd moeten zien. En als er iemand lekker thuis zit de bellen weet ie dat niet. Dataverbruik ed is nog wel te achterhalen klantnr wordt lastiger. Of het moet iemand van UPC zijn die een grap uithaalt en de klantnummers ook opschrijft. Of het is iemand die overgestapt is naar ADSL en nu wraak wil nemen :laugh:
 
Terug
Bovenaan