• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoonstoring

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Henk Vlug
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Henk Vlug

Er is wederom een telefoonstoring in Hoorn
Geen enkel informatie omtrent deze storing te verkrijgen
Zowel niert op teletekst als op de website.
Klantenservice onbereikbaar
 
Kunt u mij uw postcode + huisnummer PMen, dan kijk ik even voor u.
 
hier in sint pancras ook
Er is op dit moment geen groepsstoring in St. Pancras bekend. Waarschijnlijk gaat het hier om een individueel probleem. Kunt u mij uw postcode + huisnummer PMen? Wellicht kan ik vanaf hier zien wat er aan de hand is.
 
nu doet de telefoon het weer, het was een storing van zo'n 20 minuten
 
Modem vanaf hier een reset gegeven, alles ziet er weer goed uit. Als ik uw nummer bel krijg ik een normale overgangstoon. Het zou dus weer moeten werken. Indien dit niet het geval is, hoor ik het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan