• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoonstoring

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stapper
  • Startdatum Startdatum
S

stapper

Sinds afgelopen vrijdagmiddag de 25ste september kan ik mijn telefoon niet gebruiken.
Op mail (klachtenformulier) krijg ik geen antwoord en met mijn mobiele telefoon verschillende malen contact opgenomen waarop er een bandje komt met........er is een storing en deze zal zo spoedig mogelijk verholpen worden. Inmiddels ben ik 4 dagen verder.
Nu heb ik een mail gestuurd met het verzoek deze storing binnen 24 uur te verhelpen en de kosten te betalen die ik nu met mijn mobiele telefoon maak.
Heeft iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
 
Al eens geprobeerd om de modem te resetten (spanning er af tot tien tellen en de stekker er weer in)? Een heel enkele keer heb ik dit ook, en tot nu toe hielp een reset bijna altijd.
 
Dankjewel voor dit advies. Dit had ik echter al geprobeert met als resultaat nul.
Hoop dat het nu heel snel wordt opgelost.
 
Ook ik heb nu storing. resetten modem helpt niet. Laatste weken komt dat zeer regelmatig voor. Belabberd.
 
UPC wat ben je nu weer aan het rotzooien.
Telefoon werkte altijd prima.
Nu steeds het gedonder van wel kiestoon maar na kiezen nummer oorverdovende stilte.
Kom op zeg, het heeft steeds goed gewerkt. Repareer de boel en laat ons gewoon gebruik maken van de telefonie.
De rest, tv en internet, werkt prima. Ook de modemwaardes zijn gewoon ok.
Het zit blijkbaar in de centrale, dus nogmaals: repareer de zaken.
 
paullus zei:
UPC wat ben je nu weer aan het rotzooien.
Telefoon werkte altijd prima.
Nu steeds het gedonder van wel kiestoon maar na kiezen nummer oorverdovende stilte.
Kom op zeg, het heeft steeds goed gewerkt. Repareer de boel en laat ons gewoon gebruik maken van de telefonie.
De rest, tv en internet, werkt prima. Ook de modemwaardes zijn gewoon ok.
Het zit blijkbaar in de centrale, dus nogmaals: repareer de zaken.

HELEMAAL mee eens.. Het is gewoon zwaar shit de afgelopen week. Heeft altijd goed gewerkt en nu gewoon helemaal niets als je wilt bellen. Heb er al een keer over gebeld. Ja meneer, ligt aan de centrale die geen IP-adres uitdeelt. Storing wordt verholpen. Je zal maar 112 een keer nodig hebben. Ik ben van plan een klacht in te gaan dienen en refund.
 
Hier ook sinds vanavond geen telefonie (3355, Papendrecht). Zie wel de melding dat men landelijk aan het werk is de komende nacht (en afgelopen nacht). Misschien heeft het daarmee te maken...?
 
hier ook een storing en werkt weer sinds half 10 dit is niet de eerste keer dattie er uit knalt het zijn wel vreemde storingen om 8uur geen tel en precies om half 10 wel weer en dit heb ik vorige week ook al 2x gehad :o
 
Ik heb ook een telefoonstoring, postcodegebied 6841. Ben niet bereikbaar en als ik zelf een nummer intoets krijg ik direct een in-gesprektoon. Weet niet of het aan UPC ligt, maar omdat de wachttijd van de helpdesk meer dan 15 minuten bedraagt kan ik het even niet checken...

Iemand anders met telefoonproblemen in Arnhem?
 
Terug
Bovenaan