S
stapper
Sinds afgelopen vrijdagmiddag de 25ste september kan ik mijn telefoon niet gebruiken.
Op mail (klachtenformulier) krijg ik geen antwoord en met mijn mobiele telefoon verschillende malen contact opgenomen waarop er een bandje komt met........er is een storing en deze zal zo spoedig mogelijk verholpen worden. Inmiddels ben ik 4 dagen verder.
Nu heb ik een mail gestuurd met het verzoek deze storing binnen 24 uur te verhelpen en de kosten te betalen die ik nu met mijn mobiele telefoon maak.
Heeft iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
Op mail (klachtenformulier) krijg ik geen antwoord en met mijn mobiele telefoon verschillende malen contact opgenomen waarop er een bandje komt met........er is een storing en deze zal zo spoedig mogelijk verholpen worden. Inmiddels ben ik 4 dagen verder.
Nu heb ik een mail gestuurd met het verzoek deze storing binnen 24 uur te verhelpen en de kosten te betalen die ik nu met mijn mobiele telefoon maak.
Heeft iemand een idee hoe dit verholpen kan worden?
