• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoonstoring uden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter itsthedch
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

itsthedch

hallo.

Ik heb sinds een dag of 2 geen telefoon meer,
internet en tv werken wel gewoon,
groene lampje op de modem knippert.
modem gereset geen resultaat.
volgens ziggosite geen storingen hier, kan de klanten service niet bellen want mn telefoon werkt niet
 
hallo.

Ik heb sinds een dag of 2 geen telefoon meer,
internet en tv werken wel gewoon,
groene lampje op de modem knippert.
modem gereset geen resultaat.
volgens ziggosite geen storingen hier, kan de klanten service niet bellen want mn telefoon werkt niet


Je hebt geen mobiel?
 
hallo.

Ik heb sinds een dag of 2 geen telefoon meer,
internet en tv werken wel gewoon,
groene lampje op de modem knippert.
modem gereset geen resultaat.
volgens ziggosite geen storingen hier, kan de klanten service niet bellen want mn telefoon werkt niet

Als je middels PB je postcode+huisnummer stuurt, zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
 
ja prepaid met weinig beltegoed,
snap niet dat ik ziggo niet gewoon kan mailen

Ja hoor dat kan wel, via de contact pagina, in de volgende URL staat e.e.a. uitgelegd over het contact met ZIGGO: https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/administratie/contact-met-ziggo/

Het antwoord kan soms wel wat langer duren, en zeker als je geen direct goed antwoord hebt ontvangen zal dit een lang traject zijn....

bellen is echt sneller, misschien bij je buren met een ziggo abonnement even met 1200 bellen (= gratis), als deze wel telefoon verbinding hebben natuurlijk.
 
idd ik zie het,

wel raar dat het helemaal onderaan de pagina staat,
ook raar dat als je een vraag stelt aan Tess dat je dan alleen maar een optie bellen krijgt ipv ook de andere opties,
daar ben ik geweest en daar niks gevonden,
rest niet gezien
 
bellen met je vaste ziggotelefoon is idd gratis, maar dan moet het wel werken.
prepaid bellen kost geld, en als je er niet veel op hebt staan dan gaat dat dus niet.
ik ga niet bij de buren aanbellen om te vragen of ze toevallig ziggo hebben, ik weet dat mijn buurman het niet heeft, en verder wil ik het niet eens weten
 
bellen met je vaste ziggotelefoon is idd gratis, maar dan moet het wel werken.
prepaid bellen kost geld, en als je er niet veel op hebt staan dan gaat dat dus niet.
ik ga niet bij de buren aanbellen om te vragen of ze toevallig ziggo hebben, ik weet dat mijn buurman het niet heeft, en verder wil ik het niet eens weten

Ik snap wat je schrijft, was alleen en suggestie om je te helpen met het oplossen zonder dat het je veel geld gaat kosten. Je kunt overigens wel vaak een regeling met ZIGGO treffen over de belkosten als je verplicht bent mobiel te bellen.... al moet je het wel zelf eerst voorschieten en dus op je pre-paid budget hebben staan...
 
kreeg vandaag een mail van ziggo.

volgens hun zou het aan de kabel moeten liggen, van hun tot de modem was goed zeiden ze.

andere kabel gepakt, werkte niet, uiteindelijk zelfs mijn telefoon van het stroom gehaald en toen werkte het weer,

dus als mijn telefoon een storing heeft geeft de modem dat aan als storing.

handig als je het weet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan