G
Gerry!
Mijn alles in een pakket is 3 november j.l. door de monteur geinstalleerd.
De machtigingen voor behoud van mijn oude nummer is op 4 oktober al opgestuurd naar Ziggo.
Als het zo moeilijk is om het oude nummer te behouden.
Wil ik best wel een nieuwe telefoonnummer, Maar hoe moet ik dat dan doen.?
Ik ben al op een week € 50, 00 kwijt alleen om iemand van Ziggo aan de lijn te krijgen. Dat luktt dus ook niet.
PS. ik kan niet declaren om dat ik een prepaid mobiel heb.
:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: GRRRRRRRRR Gerry
De machtigingen voor behoud van mijn oude nummer is op 4 oktober al opgestuurd naar Ziggo.
Als het zo moeilijk is om het oude nummer te behouden.
Wil ik best wel een nieuwe telefoonnummer, Maar hoe moet ik dat dan doen.?
Ik ben al op een week € 50, 00 kwijt alleen om iemand van Ziggo aan de lijn te krijgen. Dat luktt dus ook niet.
PS. ik kan niet declaren om dat ik een prepaid mobiel heb.
:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: GRRRRRRRRR Gerry