• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoonnummer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gerry!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gerry!

Mijn alles in een pakket is 3 november j.l. door de monteur geinstalleerd.
De machtigingen voor behoud van mijn oude nummer is op 4 oktober al opgestuurd naar Ziggo.
Als het zo moeilijk is om het oude nummer te behouden.
Wil ik best wel een nieuwe telefoonnummer, Maar hoe moet ik dat dan doen.?

Ik ben al op een week € 50, 00 kwijt alleen om iemand van Ziggo aan de lijn te krijgen. Dat luktt dus ook niet.

PS. ik kan niet declaren om dat ik een prepaid mobiel heb.

:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil: GRRRRRRRRR Gerry
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan