• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoonnummer ineens verkeerd bij telefoongids

Q

Quint

Al sinds 1997 heb ik telefonie van upc. Ik heb 2 telefoonnummers, een hoofdnummer en een nevennummer. Dat nevennummer gebruik ik niet, maar kreeg ik er gewoon gratis bij. Al vanaf het begin stond keurig het hoofdtelefoonnummer vermeld bij mijn adres in de telefoongids. Maar zomaar ineens sinds vorig jaar wordt mijn nevennummer als mijn hoofdtelefoonnummer aangeduid in de telefoongids (zowel online als in de papieren versie) en wordt mijn hoofdnummer als nevennummer aangeduid. Dit heeft als gevolg dat mensen die mij willen bellen en mijn nummer niet weten, dus het verkeerde nummer bellen. Ik heb de klantenservice van telefoongids/KPN proberen te bereiken, maar die geeft geen kick. Is dit nou een fout van upc of van telefoongids/kpn? En hoe kan ik er voor zorgen dat ze het weer goed zetten?

Frank
 
Wijzig uw vermelding

Laat het ons tijdig weten en we passen graag uw vermelding gratis voor u aan.

https://over.detelefoongids.nl/corporate/show/id=40895
 
Ok, ik zal dat 's proberen.

Vraag ik me nog wel af waarom het na jaren goed te hebben gestaan, ineens werd veranderd.
 
Terug
Bovenaan