Cool1946
Forum Gebruiker
- Berichten
- 771
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Op 4-08-2006 meld ik mij voor o.a. digitale telefonie. Dit kan in combinatie met Chello extreme hoor ik van de verkoper- Free Time bellen geheten. Op 7-08-2006 inderdaad bevestiging voor extreme binnen (was classic)
Op 09-08-2006 brief over installeren digitale telefonie ,doe het zelf.
Over dit onderwerp niets meer vernomen tot op heden. Tweemaal een e-mail gezonden waarvan bij 1 de ontvangstbevestiging werd gezonden.
Via Bellen.com nieuwsbrief lees ik op de chello site dat de combinatie Classic en Free Time bellen ook gewoon voor de prijs van 49,95 kan. Een test op de UPC site vertelt mij dat gelet op mijn gebruik een pakket < Classic al volstaat.
De mail die ik naar aanleiding hiervan stuur blijft onbeantwoord.
Overigens ook op digitale TV overgestapt deze maand 08-2006.
Op de site van UPC een hoop reclame dat overstappen niet eng is en er wordt gereclameerd met garantie.
Bijna 1 maand verder en overstappen nog niet gerealiseerd dus wel eng temeer daar de mail hierover onbeantwoord blijft. Tussentijds nog wel even de helpdesk gebeld maar opgehangen omdat dat mij allemaal te lang duurt. Wat de garantie inhoudt ervaar ik dus ook al niet.
UPC moet maar eens gaan leren reageren naar haar clienten met de snelheid van extreme, want zoals het nu gaat is het verre van oké.
Die 10,00 euro per maand voor extreme extra was dus overbodig maar een snelle verkoper is geen goede adviseur, hij zit er waarschijnlijk ook voor zijn score.
Samengevat: UPC leest dit mee,
doe er wat aan s.v.p.
dan is er een tevreden afnemer op 1826KB.
Op 09-08-2006 brief over installeren digitale telefonie ,doe het zelf.
Over dit onderwerp niets meer vernomen tot op heden. Tweemaal een e-mail gezonden waarvan bij 1 de ontvangstbevestiging werd gezonden.
Via Bellen.com nieuwsbrief lees ik op de chello site dat de combinatie Classic en Free Time bellen ook gewoon voor de prijs van 49,95 kan. Een test op de UPC site vertelt mij dat gelet op mijn gebruik een pakket < Classic al volstaat.
De mail die ik naar aanleiding hiervan stuur blijft onbeantwoord.
Overigens ook op digitale TV overgestapt deze maand 08-2006.
Op de site van UPC een hoop reclame dat overstappen niet eng is en er wordt gereclameerd met garantie.
Bijna 1 maand verder en overstappen nog niet gerealiseerd dus wel eng temeer daar de mail hierover onbeantwoord blijft. Tussentijds nog wel even de helpdesk gebeld maar opgehangen omdat dat mij allemaal te lang duurt. Wat de garantie inhoudt ervaar ik dus ook al niet.
UPC moet maar eens gaan leren reageren naar haar clienten met de snelheid van extreme, want zoals het nu gaat is het verre van oké.
Die 10,00 euro per maand voor extreme extra was dus overbodig maar een snelle verkoper is geen goede adviseur, hij zit er waarschijnlijk ook voor zijn score.
Samengevat: UPC leest dit mee,
doe er wat aan s.v.p.
dan is er een tevreden afnemer op 1826KB.