S
stefan90
Hallo,
Ik heb een vraagje mbt telefonie van UPC.
Familie van mij is overgegaan op een alles in 1 pakket van UPC. De vorige situatie was telefonie van kpn en tv van upc (geen internet nog).
Digitale televisie en internet doen het perfect. Dit heb ik zelf kunnen aansluiten en dat was geen probleem. Binnenkort gaan ze dus ook over op upc telefonie en het aansluiten daarvan is een beetje onbekend terrein voor mij. Ik de situatie denk ik het beste uitleggen aan de hand van een paar fotootjes:
Dit zijn foto's gemaakt in de meterkast. Volgens mij wordt telefonie nu via dat linkerkastje geregeld (toch?). Die dunne grijze kabel die er aan de bovenkant uitkomt gaat dan denk ik naar de woonkamer. Daar zit namelijk zo'n aansluiting.
Ik heb het forum even snel doorgekeken, maar zodra ik al die verschillende aansluitingen zie wordt ik een beetje gek!
Hebben jullie een soort van uitleg/advies voor mij?
Alvast bedankt!
gr
stefan
Ik heb een vraagje mbt telefonie van UPC.
Familie van mij is overgegaan op een alles in 1 pakket van UPC. De vorige situatie was telefonie van kpn en tv van upc (geen internet nog).
Digitale televisie en internet doen het perfect. Dit heb ik zelf kunnen aansluiten en dat was geen probleem. Binnenkort gaan ze dus ook over op upc telefonie en het aansluiten daarvan is een beetje onbekend terrein voor mij. Ik de situatie denk ik het beste uitleggen aan de hand van een paar fotootjes:
Dit zijn foto's gemaakt in de meterkast. Volgens mij wordt telefonie nu via dat linkerkastje geregeld (toch?). Die dunne grijze kabel die er aan de bovenkant uitkomt gaat dan denk ik naar de woonkamer. Daar zit namelijk zo'n aansluiting.
Ik heb het forum even snel doorgekeken, maar zodra ik al die verschillende aansluitingen zie wordt ik een beetje gek!

Hebben jullie een soort van uitleg/advies voor mij?
Alvast bedankt!
gr
stefan
