E
epmania
Hallo luitjes,
Heb een alles in 1 pakket van Ziggo,
toen ik mijn laatste factuur kreeg (127 euro)dacht ik meteen dit is niet goed,
wat blijkt,volgens Ziggo is er naar een 0909 nummer gebeld met onze telefoon,
bij nader inzien van de facturen is dit vaker gebeurd.
het totale bedrag van deze 0909 nummers is 77,29 euro.
Het raarste van dit geval is,dat er voor 50,40 euro is gebeld in de periode dat wij op vakantie waren,(dit kunnen we aantonen)
Heb gebeld met Ziggo,ze vroegen o.a. of er meer personen tot ons huishouden
hoorden,dit is niet het geval.
De volgende dag kreeg ik een brief van Ziggo met de mededeling dat er geen mogelijkheid was om de gesprekskosten kwijt te schelden.
Er werd op mijn vraag waar er naar toe was gebeld niet eens op geantwoord,
Er werd ook niet in de brief vermeld wat ze met dat 0909 nummer gingen doen,
(blokkeren of zo).
Weer gebeld met Ziggo,maar mij werd gezegd dat de factuur betaald moest worden,en dat op mijn verzoek het 0909 nummer geblokkeerd zal worden.
Tot de goede orde,het gaat hier om een vaste aansluiting (geen mobiel)
Ik ben zo teleurgesteld in Ziggo dat ik gelijk mijn abonnement heb opgezegd.
Mijn vraag is of er meerdere personen zijn die dit is overkomen.
Graag een reactie.
groetjes,epmania
Heb een alles in 1 pakket van Ziggo,
toen ik mijn laatste factuur kreeg (127 euro)dacht ik meteen dit is niet goed,
wat blijkt,volgens Ziggo is er naar een 0909 nummer gebeld met onze telefoon,
bij nader inzien van de facturen is dit vaker gebeurd.
het totale bedrag van deze 0909 nummers is 77,29 euro.
Het raarste van dit geval is,dat er voor 50,40 euro is gebeld in de periode dat wij op vakantie waren,(dit kunnen we aantonen)
Heb gebeld met Ziggo,ze vroegen o.a. of er meer personen tot ons huishouden
hoorden,dit is niet het geval.
De volgende dag kreeg ik een brief van Ziggo met de mededeling dat er geen mogelijkheid was om de gesprekskosten kwijt te schelden.
Er werd op mijn vraag waar er naar toe was gebeld niet eens op geantwoord,
Er werd ook niet in de brief vermeld wat ze met dat 0909 nummer gingen doen,
(blokkeren of zo).
Weer gebeld met Ziggo,maar mij werd gezegd dat de factuur betaald moest worden,en dat op mijn verzoek het 0909 nummer geblokkeerd zal worden.
Tot de goede orde,het gaat hier om een vaste aansluiting (geen mobiel)
Ik ben zo teleurgesteld in Ziggo dat ik gelijk mijn abonnement heb opgezegd.
Mijn vraag is of er meerdere personen zijn die dit is overkomen.
Graag een reactie.
groetjes,epmania