• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cra1n
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cra1n

Telefoon van Kpn naar Ziggo (all in 1 basis pakket)

Hoi leden,

Mijn schoonmoeder heeft thuis een telefoon van KPN, zij wil graag overstappen naar all in 1 basis pakket van Ziggo. Hoeft zij dan niets te doen in verband met kpn-aansluiting? Doet Ziggo de rest wel?

Verder wil zij ook graag weten of zij KPN moet opzeggen? Of doet Ziggo dat ook?

Bedankt alvast
 
Als ze haar nummer meeneemt naar Ziggo, hoeft ze zelf niets te doen richting KPN. Sterker nog, als ze dat wel doet, heeft ze kans haar nummer kwijt te raken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan