• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Telefoon werkt niet!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Siepie
  • Startdatum Startdatum
S

Siepie

We hebben gisteren een nieuw modem gekregen, alles werkt perfect behalve de telefoon, er was vertraging met de telefonie, dus ik zou binnen een aantal uren weer telefoon hebben. Om vijf uur gebeld, dat ik nog steeds geen telefoon heb, men zou het doorgeven en binnen 24 uur telefoon weer krijgen. Nou vandaag dus nog steeds geen telefoon en weer gebeld om streeks vijf uur. Hij zal nu opnieuw geinstalleerd worden, want zoals ik het begrepen heb staat de installatie nog op de oude modem. Men zal het nu weer binnen 24 of 48 uur proberen te maken. Wij hebben een eenmanszaak, dus ik ben niet bereikbaar, iedereen denkt nu dat ik de hele dag aan de telefoon hang, want je krijgt een bezettoon ervoor, dus ik baal behoorlijk want je bent met dat mobiele bellen ook weer veel kwijt en het duurt lang voor dat je eindelijk de goeie aan de telefoon krijgt. Nou afwachten maar, ik heb er geen goed gevoel over.
 
Herstart de modem eens een keer. Misschien hebben ze de wijziging al doorgevoerd, maar is de modem niet automatisch opnieuw opgestart.

Mocht het te lang duren, dan zou eens een PM naar een van de UPC medewerkers die hier actief zijn, kunnen sturen.
 
Sorry, ben ziek geweest dus even niet opgelet, maar ondertussen na 5 dagen een tweede nieuwe modem gekregen en die werkte na 5 dagen, toen had ik eindelijk weer telefoon, met elkaar dus anderhalve week zonder telefoon gezeten en drie dagen zonder internet, je moet er wat voor over hebben!! Maar het is nu allemaal perfect!! :)
 
Nou daar ben ik dus weer, kom er vanmiddag achter dat mijn voicemail niet werkt, wel doorgegeven toen aan de technische dienst, heb het ook ingesproken maar hij doet het niet, waar kan dat liggen?
 
Ik heb een Panasonic dect telefoon, in welke optie zou dat dan moeten, er staat me niets van bij dat ik dat eerder heb gedaan, maar tja ik wordt ook ouder, ::)
 
telefoon van de hoorn wachten op kiestoon *61 en dan hoor je twee korte tonen

daarna moet het werken
 
Hé Jappie, het werkt hoor, dank je wel voor je hulp!!!

Groetjes, :) Siepie
 
Terug
Bovenaan