S
Siepie
We hebben gisteren een nieuw modem gekregen, alles werkt perfect behalve de telefoon, er was vertraging met de telefonie, dus ik zou binnen een aantal uren weer telefoon hebben. Om vijf uur gebeld, dat ik nog steeds geen telefoon heb, men zou het doorgeven en binnen 24 uur telefoon weer krijgen. Nou vandaag dus nog steeds geen telefoon en weer gebeld om streeks vijf uur. Hij zal nu opnieuw geinstalleerd worden, want zoals ik het begrepen heb staat de installatie nog op de oude modem. Men zal het nu weer binnen 24 of 48 uur proberen te maken. Wij hebben een eenmanszaak, dus ik ben niet bereikbaar, iedereen denkt nu dat ik de hele dag aan de telefoon hang, want je krijgt een bezettoon ervoor, dus ik baal behoorlijk want je bent met dat mobiele bellen ook weer veel kwijt en het duurt lang voor dat je eindelijk de goeie aan de telefoon krijgt. Nou afwachten maar, ik heb er geen goed gevoel over.

)..
