Ik ga deze maand van telefoonaansluiting bij KPN over naar Ziggo. In mijn meterkast zit de aansluiting van KPN en volgens een man die voor iets anders in mijn meterkast moest zijn moet ik 1 kabeltje van KPN in de telefoon ingang van de modem van Ziggo aansluiten en dan is mijn huisbekabeling gewoon bruikbaar. De vraag is (de man wist het niet te vertellen) welk kabeltje van de twee KPN kastjes (zie foto's) moet in de Ziggo modem. Kan iemand me goede raad geven?