J
jpol51
Mijn telefoon een siemens 4000 comfort valt als je iemand aan de lijn hebt in ongeveer 20 minuten bellen soms drie keer weg.
word dus steeds onderbroken,had de laatste tijd wel een slecht signaal maar dit is door een monteur, via upc opgelost.
mijn vraag is nu:kan dit aan mijn telfoon liggen;of bij upc
word dus steeds onderbroken,had de laatste tijd wel een slecht signaal maar dit is door een monteur, via upc opgelost.
mijn vraag is nu:kan dit aan mijn telfoon liggen;of bij upc
