• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon valt elke keer weg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jpol51
  • Startdatum Startdatum
J

jpol51

Mijn telefoon een siemens 4000 comfort valt als je iemand aan de lijn hebt in ongeveer 20 minuten bellen soms drie keer weg.
word dus steeds onderbroken,had de laatste tijd wel een slecht signaal maar dit is door een monteur, via upc opgelost.
mijn vraag is nu:kan dit aan mijn telfoon liggen;of bij upc ???
 
Dat kan in theorie beide zijn.
Om te beginnen kun je proberen een ander toestel aan te sluiten, als er dan geen problemen zijn, weet je meer. Heb je telefonie via je arris modem of via een witte stoeptegel (tellabs)?

Wegvallen: valt de hele verbinding weg en moet je opnieuw bellen of is het kortstondig en herstelt het zichzelf weer?

Wat zijn de modemwaarden op http://192.168.100.1?
 
Ik moet dan zelf terug bellen, of gebeld worden heb een arris modem model tm502b/220
Kan als het even wegvalt wel weer bellen of gebeld worden.
in ieder geval nog bedankt voor uw reactie.ga in iedergeval een andere telefoon proberen.

Mvrgr:jpol51
 
Terug
Bovenaan