B
Beun
Er zijn vannacht werkzaamheden uitgevoerd in mijn postcodegebied 5492.
Alleen heb ik sinds vanochtend geen telefoon meer.
Lampje op het modem knippert net alsof ik de hoorn van de haak heb en als ik mijn nummer bel krijg ik een in gesprek toon.
Digitale tv (ook on demand) + internet werken goed.
Modem is ook gereset maar probleem blijft.
Volgens de HD is mijn bekabeling niet goed, is dus vanacht vanzelf veranderd.
Ook zou het signaal van internet en telefoonie anders zijn, echt weer een HD opmerking naar mijn mening telefoonie is VOIP en dus ook een digital signaal net zoals internet.
Iemand meer problemen in mijn regio ??
Alleen heb ik sinds vanochtend geen telefoon meer.
Lampje op het modem knippert net alsof ik de hoorn van de haak heb en als ik mijn nummer bel krijg ik een in gesprek toon.
Digitale tv (ook on demand) + internet werken goed.
Modem is ook gereset maar probleem blijft.
Volgens de HD is mijn bekabeling niet goed, is dus vanacht vanzelf veranderd.

Ook zou het signaal van internet en telefoonie anders zijn, echt weer een HD opmerking naar mijn mening telefoonie is VOIP en dus ook een digital signaal net zoals internet.
Iemand meer problemen in mijn regio ??
