• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon storing - St-Oedenrode ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Beun
  • Startdatum Startdatum
B

Beun

Er zijn vannacht werkzaamheden uitgevoerd in mijn postcodegebied 5492.
Alleen heb ik sinds vanochtend geen telefoon meer.
Lampje op het modem knippert net alsof ik de hoorn van de haak heb en als ik mijn nummer bel krijg ik een in gesprek toon.
Digitale tv (ook on demand) + internet werken goed.
Modem is ook gereset maar probleem blijft.

Volgens de HD is mijn bekabeling niet goed, is dus vanacht vanzelf veranderd. :o
Ook zou het signaal van internet en telefoonie anders zijn, echt weer een HD opmerking naar mijn mening telefoonie is VOIP en dus ook een digital signaal net zoals internet.


Iemand meer problemen in mijn regio ??
 
Heb je al geprobeerd of het helpt als je je modem even van het stroom haalt?
 
Modem is +/- 10 minuten van de stroom geweest, ik heb ook de telefoonstekker uit het modem gehaald alles blijft hetzelfde.
 
Als je een draadloze telefoon (DECT) gebruikt kun je proberen het probleem op te lossen door het basisstation een tijdje spanningsvrij te maken. Zowel de voeding als de telefoonlijn er 1 minuutje of zo uithalen.
 
Zojuist nog eens naar huis gebeld, en telefoon doet het weer :)
Hoe dat komt weet ik niet, er was vanochtend namelijk niemand thuis.

In ieder geval bedankt voor je tip Johnny, zal het bij een eventueel volgende keer proberen.
 
Terug
Bovenaan