• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon storing in friesland [Drachten]

  • Onderwerp starter Onderwerp starter rejave
  • Startdatum Startdatum
Iets meer informatie zou niet heel onhandig zijn, heb je je modem gereset, wat voor lichtjes branden/knipperen er?
 
plankie .ik heb drie gereset
het lampje knippert [nog] steeds
 
ik bedoel het telefoon lampje
het staat niet in storingmeldingen
 
Als het alleen jouw lijn betreft zal het daar ook niet komen....

Als je het modem hebt gereset, dan zijn er verschillende statussen. Het feit dat het lampje knippert, kan ook komen door aangesloten toestel(len)

Probeer eens alles los te koppelen van het modem (op de coax na, die mag blijven zitten) en sluit dan de stroom aan. De laatste status die je ziet (na +/- 2 minuten starten) is belangrijk. Geef eens precies aan welke lichtjes er branden/knipperen/uit zijn:

Power
DS
US
Online
Link
Tel 1
Tel 2

Lees dit topic eens door als je geinteresseerd bent, het is vrij technisch maar zo leesbaar mogelijk geschreven... Hoop dat je er iets mee kunt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Plankie. het is niet alleen bij mij maar ook bij vier vrienden van mij [ook UPC]
 
Maar ik verneem nergens wat je werkelijke klachten zijn. Doet je telefoon het niet, of zoiets? Of staat hij echt voortdurend in gesprek zodat hij onbruikbaar is? De topictitel luidt nl. telefoonstoring.
 
Ik geloof wel dat er iets aan de hand is als het ook bij een aantal vrienden is.
Maar zonder iets te vertellen over de status van je modem is het lastig om je probleem op te (laten) lossen. Heb je al gebeld met UPC en hebben ze je aangegeven dat er daadwerkelijk een storing is of weet je het dankzij vrienden?
 
Terug
Bovenaan