M
Marij
Hallo, Sinds een tijdje bel ik met UPC en ben best tevreden. Alleen wat heel irritant is... bijna altijd, als we de verbinding verbreken dan rinkelt de telefoon nog een keer. Bij UPC weten ze er geen raad mee.
Heeft iemand hiervoor een oplossing.
Voorheen belden we met KPN en toen deed ie dat niet.
Groetjes
Marij
Heeft iemand hiervoor een oplossing.
Voorheen belden we met KPN en toen deed ie dat niet.
Groetjes
Marij
'pm' staat voor "persoonlijk mail.