F
f_hertgers
Hoi Mensen , ik heb een rot probleem, als iemand mijn vaste lijn wil berijken, is er een ingespreks toon hoorbaar en mijn telefoon gaat niet over.
Als ik daarna mijn dect telefoon ( model siemens sl550 ) oppak om een uitgaande gesprek te voeren hoor ik weer de ingespreks toon ,verbreek dan de verbinding en daarna is de ingespreks toon verdwenen en kan ik een uitgaand gesprek beginnen.
Tevens ben ik erachter gekomen dat , als ik de ingespreks toon hoor als ik een uitgaande verbinding probeer te maken, was mijn vaste lijn niet te berijken.
Was is nou mijn probleeem , mijn upc modem ( model moterola 254210214 ,4 weken oud ) , mijn dect telefoon die rechtstreek is aangesloten op het modem , ik heb mijn fax er al tussenuit gehaald en dit hielp niet.
Wel blijft mijn internet verbinding goed actief.
Alvast bedankt groet Fer
Als ik daarna mijn dect telefoon ( model siemens sl550 ) oppak om een uitgaande gesprek te voeren hoor ik weer de ingespreks toon ,verbreek dan de verbinding en daarna is de ingespreks toon verdwenen en kan ik een uitgaand gesprek beginnen.
Tevens ben ik erachter gekomen dat , als ik de ingespreks toon hoor als ik een uitgaande verbinding probeer te maken, was mijn vaste lijn niet te berijken.
Was is nou mijn probleeem , mijn upc modem ( model moterola 254210214 ,4 weken oud ) , mijn dect telefoon die rechtstreek is aangesloten op het modem , ik heb mijn fax er al tussenuit gehaald en dit hielp niet.
Wel blijft mijn internet verbinding goed actief.
Alvast bedankt groet Fer
