• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon lijn ingesprek

  • Onderwerp starter Onderwerp starter f_hertgers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

f_hertgers

Hoi Mensen , ik heb een rot probleem, als iemand mijn vaste lijn wil berijken, is er een ingespreks toon hoorbaar en mijn telefoon gaat niet over.
Als ik daarna mijn dect telefoon ( model siemens sl550 ) oppak om een uitgaande gesprek te voeren hoor ik weer de ingespreks toon ,verbreek dan de verbinding en daarna is de ingespreks toon verdwenen en kan ik een uitgaand gesprek beginnen.
Tevens ben ik erachter gekomen dat , als ik de ingespreks toon hoor als ik een uitgaande verbinding probeer te maken, was mijn vaste lijn niet te berijken.
Was is nou mijn probleeem , mijn upc modem ( model moterola 254210214 ,4 weken oud ) , mijn dect telefoon die rechtstreek is aangesloten op het modem , ik heb mijn fax er al tussenuit gehaald en dit hielp niet.
Wel blijft mijn internet verbinding goed actief.

Alvast bedankt groet Fer
 
Zoals ergens gemeld zou er in januari een firmware update voor de modem komen die het moet oplossen.
Tot die tijd de genoemde workarounds gebruiken, zoals de telefoon een keertje extra opleggen, of in hardnekkige gevallen de modem resetten.

Verder aub reageren in: Modem verbreekt telefoon verbinding niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan