• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon lawaai/ruis

Berichten
108
Hallo,

Ik heb nu al enkele maanden dat (vaak) een binnenkomend gesprek (vooral in het begin) onverstaanbaar is (veel ruis/lawaai). Maar soms heb ik ook helemaal geen storing op de lijn.

Wat kan dat nu zijn? :o

(vaste telefonie)
 
Dat kan een paar oorzaken hebben.
- probleem in voip
- modem
- bekabeling
- telefoontoestel

Begin met de laatste te controleren. Controleer of kabeltje van de hoorn goed vast zit (stekkertjes eruit en weer erin).
Stekker van de aansluitkabel eruit en weer erin.
Het beste zou zijn als je hem een aantal dagen zou kunnen vervangen door een ander toestel.

Lost dat niets op dan ontroleer de bekabeling tussen modem en telefoon op slechte contacten. Stekkers eruit en weer erin.

Modem een keertje uitzetten en weer aanzetten.

Als je niets kunt vinden neemt contact op met helpdesk Ziggo.
 
Terug
Bovenaan