Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nu al enkele maanden dat (vaak) een binnenkomend gesprek (vooral in het begin) onverstaanbaar is (veel ruis/lawaai). Maar soms heb ik ook helemaal geen storing op de lijn.
Dat kan een paar oorzaken hebben.
- probleem in voip
- modem
- bekabeling
- telefoontoestel
Begin met de laatste te controleren. Controleer of kabeltje van de hoorn goed vast zit (stekkertjes eruit en weer erin).
Stekker van de aansluitkabel eruit en weer erin.
Het beste zou zijn als je hem een aantal dagen zou kunnen vervangen door een ander toestel.
Lost dat niets op dan ontroleer de bekabeling tussen modem en telefoon op slechte contacten. Stekkers eruit en weer erin.
Modem een keertje uitzetten en weer aanzetten.
Als je niets kunt vinden neemt contact op met helpdesk Ziggo.