J
Jheroen
beste mensen,
twee vragen over de telefoon:
thanks! :confused:
twee vragen over de telefoon:
- als ik de hoorn opneem (dus wil gaan bellen) hoor ik na even een ononderbroken kiestoon twee haperingen in de toon, geeft dat iets aan van voicemail aan oid?
- ik schijn voicemail aan te hebben staan maar heb dit nooit geactiveerd, mensen zeggen dat ze hebben ingesproken maar hoe luister ik die berichten af? mijn telefoon geeft een envelopje weer en als ik dan 1233 bel dan moet ik het nummer van de mailbox ingeven (10 cijferige tel nummer?) en daarna een wachtwoord......... WELK wachtwoord? bestaat er iets van een standaard wachtwoord welke je moet wijzigen ergens? ik kom er niet uit.
thanks! :confused: