• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon kiestoon en voicemail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jheroen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jheroen

beste mensen,

twee vragen over de telefoon:

  • als ik de hoorn opneem (dus wil gaan bellen) hoor ik na even een ononderbroken kiestoon twee haperingen in de toon, geeft dat iets aan van voicemail aan oid?
  • ik schijn voicemail aan te hebben staan maar heb dit nooit geactiveerd, mensen zeggen dat ze hebben ingesproken maar hoe luister ik die berichten af? mijn telefoon geeft een envelopje weer en als ik dan 1233 bel dan moet ik het nummer van de mailbox ingeven (10 cijferige tel nummer?) en daarna een wachtwoord......... WELK wachtwoord? bestaat er iets van een standaard wachtwoord welke je moet wijzigen ergens? ik kom er niet uit.
kan iemand mij hiermee verder helpen?

thanks! :confused:
 
die handleiding ken ik inderdaad al, alleen daarmee gaat het dus niet werken:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan