• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon geeft steeds aan out of range

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bianca
  • Startdatum Startdatum
B

bianca

hallo
als ik gebeld wordt geeft mijn telefoon niet meer het nummer of de naam
(mits die in mijn telefoonlijst staat) aan
maar out of range krijg ik steeds in mijn scherm te zien
heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt
ik hoor het graag
groetjes bianc
 
Het lijkt me wel handig om te weten welk merk/type telefoon het is.
 
Dit heeft denk ik niks met je telefoonlijn te maken, maar ik denk eerder dat de telefoon deze melding geeft
als de handset te ver van het basis station af is (bijna geen bereik meer dus).

ALs het deze telefoon is:

Panasonic KX-TG2570S

Dan ligt het 100% aan je telefoon, heb ff op google gezocht en vond heel veel mensen met ditzelfde probleem.
Schijnt een probleem te zijn van dit type telefoon.
 
simonr zei:
Dit heeft denk ik niks met je telefoonlijn te maken, maar ik denk eerder dat de telefoon deze melding geeft
als de handset te ver van het basis station af is (bijna geen bereik meer dus).

Denk tog wel, heb dus afentoe ook die melding in het scherm, en de telefoon zelf staat nog geen 2meter van basisstation af, dit doet i dus ook als i op de basisstation staat.

Edit// Heb de panasonic KX-A141EXM
 
Devil-Strike.net zei:
Denk tog wel, heb dus afentoe ook die melding in het scherm, en de telefoon zelf staat nog geen 2meter van basisstation af, dit doet i dus ook als i op de basisstation staat.

Zie hierboven heb mijn bericht aangepast.
 
Terug
Bovenaan