G
Gebruiker57
Hallo, sinds een overstap naar upc alles in 1 is bij de gewone huistelefoons niet meer het bellende nummer op het scherm van de telefoon te zien. Voorheen stond er een nummer als iemand belde, maar nu staat er alleen externe oproep. In de telefooninstellingen hebben we al gekeken, maar misschien moeten we wel iets veranderen bij mijn upc?
Heeft iemand voor ons tips, wat we kunnen doen om weer te zien wie ons belt.
Heeft iemand voor ons tips, wat we kunnen doen om weer te zien wie ons belt.