Vanmorgen had ik enige uren geen internet, maar wat ik veel erger vond, ik had ook geen telefoon, helemaal dood. Het verhaal ' als je geen internet heb dan heb je nog wel telefoon' dat gaat dus niet op.
Ik heb ruim 20 jaar KPN gehad, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een storing heb gehad. Sinds ik Multik.telefoon heb , in 6 weken al enkele keren geen telefoon. Bovendien is het geluid heel zacht en hoor ik van andere mensen die mij bellen dat het zo lang duurt voordat ik opneem, terwijl de telefoon dan bij mij maar enkele keren is over gegaan.
Ik heb al gekeken wat het kost als ik terug ga naar KPN, dat kost 46 Euro.
Dit is dus de adder onder het gras, want na 3 maanden kun je Multikabel opzeggen, maar dan moet je dus betalen. Ik vind dat Multikabel w.b. Telefonie het niet waar kan maken, de telefoon is bij mij een stuk onbetrouwbaarder geworden. Doet ie 't of doet ie 't niet.
Ik heb ruim 20 jaar KPN gehad, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een storing heb gehad. Sinds ik Multik.telefoon heb , in 6 weken al enkele keren geen telefoon. Bovendien is het geluid heel zacht en hoor ik van andere mensen die mij bellen dat het zo lang duurt voordat ik opneem, terwijl de telefoon dan bij mij maar enkele keren is over gegaan.
Ik heb al gekeken wat het kost als ik terug ga naar KPN, dat kost 46 Euro.
Dit is dus de adder onder het gras, want na 3 maanden kun je Multikabel opzeggen, maar dan moet je dus betalen. Ik vind dat Multikabel w.b. Telefonie het niet waar kan maken, de telefoon is bij mij een stuk onbetrouwbaarder geworden. Doet ie 't of doet ie 't niet.