• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telefoon doet het niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter toinek51
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

toinek51

gisteren de modem gereset (modem router ineen)
en nu doet de telefoon het niet meer.
Heeft het een met het ander te maken.:confused:
 
Als je middels PB je klantnummer stuurt, zal ik kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
 
Telefoon hapert

De laatste 3maanden?!?! werkt telef.van Ziggo heeeel slecht.
Vallen delen van gesprek weg.Is al 2keer monteur bij geweest
omdat HD ook vond dat er iets niet in orde was/is.
Bij komst monteur meldt deze "oh, weer hetzelfde; kan ik nix aan doen,
is euvel dat al lang heerst. "Advies van hem: regelmatig modem resetten.
Moet nu ong. 2xdagelijks modem (UBEE 3200) resetten,
Ik wordt er helemaal kriegel van, voel me giga aan het lijntje gehouden.
Voorheen bestond dit euvel helemaal niet.
Ik heb zelfs, omdat ik dacht dat het aan m'n telefoon lag een nieuwe gekocht (Philips CD181).
Ziggo hult zich nu al weer volle week in stilzwijgen.
Denk er zelfs aan om, na ruim 26jr., weg te gaan bij Ziggo!!
ErwinH
 
@Erwinz: stuur ook ander een PB met je klantnummer naar Ziggo WebTeamJelle.
 
Hier exact hetzelfde probleem!! Sinds nieuwe Ubee router alleen maar problemen met internet die er vaak uitknalt en telefoon die slecht werkt, met als hoogtepunt nu dat de telefoon helemaal dood is al een week:evil: Alles geprobeerd: voeding er een hele nacht af (doe ik meerdere malen per week), router reset gedaan.....
Aangezien internet noodzakelijk is voor het werk van mijn man, zitten we erover te denken om over te stappen naar een andere provider, hij kan zo niet eens fatsoenlijk thuis werken!!
Gister een DM gestuurd, maar helaas geen reactie van Ziggo...en ik kan natuurlijk niet bellen om te vragen wat ik verder nog kan doen:cry:
 
Probeer eens via twitter met @ZiggoWebcare te contacten, daar zit echt meet kennis dan bij de helpdesk !
 
Dat heb ik al gedaan en via DM mijn gegevens doorgegeven, maar er wordt niet meer gereageerd:( helaassssss.
 
Inmiddels contact gehad met helpdesk via mail, blijkt toch aan bekabeling te liggen.
Nu alleen probleem van internet oplossen en we zijn weer happy met Ziggo
 
Als je middels PB je klantnummer stuurt, zal ik kijken of we iets voor je kunnen betekenen.

Jelle, mijn klantnummer luidt: 11066522.
Vervolg problemen Ziggo: Zij hebben mij woensdag beloofd om (donderdag 3mei) te bellen om een afspraak te maken voor vervanging huidige modem, eentje met aparte ipv ingebouwde Wifi-router(?). Echter niets gehoord. Ben het nu echt zat! Zelfs al bij KPN geweest voor overstappen, blijkt dat mijn telefoonlijn niet krachtig genoeg is voor 2 interactieve tv modems van KPN.
Grtz
Erwin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan