Telefoon hapert
De laatste 3maanden?!?! werkt telef.van
Ziggo heeeel slecht.
Vallen delen van gesprek weg.Is al 2keer monteur bij geweest
omdat HD ook vond dat er iets niet in orde was/is.
Bij komst monteur meldt deze "oh, weer hetzelfde; kan ik nix aan doen,
is euvel dat al lang heerst. "Advies van hem: regelmatig modem resetten.
Moet nu ong. 2xdagelijks modem (UBEE 3200) resetten,
Ik wordt er helemaal kriegel van, voel me giga aan het lijntje gehouden.
Voorheen bestond dit euvel helemaal niet.
Ik heb zelfs, omdat ik dacht dat het aan m'n telefoon lag een nieuwe gekocht (Philips CD181).
Ziggo hult zich nu al weer volle week in stilzwijgen.
Denk er zelfs aan om, na ruim 26jr., weg te gaan bij Ziggo!!
ErwinH