S
sitanonchai
telefoon 1 blijft knipperen
Had geen internet, op het modem brandde wel alle lampjes. Na reset moest ik mijn activatiecode met wachtwoord invullen. Dat leek mij vreemd dus maar met de helpdesk gebeld. Bleek ipv mijn motorola modem ´n UB modem in het systeem te staan.
De medewerker heeft toen het juiste mac adres in het systeem gezet waardoor ik weer internet had. Bleek wel naderhand dat ik niet kon bellen en telefoon 1 bleef knipperen, ook met de telefoon kabel eruit.
Weer gebeld met de helpdesk die niets voor me kon doen, hij heeft het naar een andere afdeling gestuurd en kon ook niet aangeven hoe lang het zou gaan duren.
Weet iemand anders evt. wat het probleem kan zijn, andere telefoonkabel heb ik ook al geprobeerd.
Alvast bedankt
Had geen internet, op het modem brandde wel alle lampjes. Na reset moest ik mijn activatiecode met wachtwoord invullen. Dat leek mij vreemd dus maar met de helpdesk gebeld. Bleek ipv mijn motorola modem ´n UB modem in het systeem te staan.
De medewerker heeft toen het juiste mac adres in het systeem gezet waardoor ik weer internet had. Bleek wel naderhand dat ik niet kon bellen en telefoon 1 bleef knipperen, ook met de telefoon kabel eruit.
Weer gebeld met de helpdesk die niets voor me kon doen, hij heeft het naar een andere afdeling gestuurd en kon ook niet aangeven hoe lang het zou gaan duren.
Weet iemand anders evt. wat het probleem kan zijn, andere telefoonkabel heb ik ook al geprobeerd.
Alvast bedankt