I
Iggy
Mijn zoon is uit huis en ik heb niet meer de snelle internetverbinding nodig en het film 1 pakket die ik voorheen had. Het blijkt telefonisch heel moeilijk te zijn om mijn internet Z3 abonnement te wijziging in een internet Z1 abonnement en om mijn film 1 pakket op te zeggen. Daar ik een dure telefoonrekening heb overgehouden van de wachttijden bij Ziggo maar helaas nog niemand gesproken wil ik dit nu per aangetekende brief doen omdat ik dit het meest betrouwbare acht. Daarbij heb ik ook nog geen antwoord gekregen op mijn vraag of ik bij en wijziging van internet Z3 naar internet Z1 het pakket opnieuw moet installeren? Graag zou ik het juiste adres willen hebben waar ik mijn brief aan kan richten zodat ik mijn wijziging en opzegging aangetekend kan doorgeven. Ik wil de wijziging en stopzetting niet via de website van Ziggi doen. Helaas is het vertrouwen een klein beetje verdwenen. Sorry.